MaxFPS Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Noen som har VG+ og kan fortelle meg hva som står her? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WLAawQ/150-000-nordmenn-rammet-mia-31-har-svettesykdomVet at jeg virker gjerrig eller fattig for å ikke kjøpe selv, men vil ikke drive å betale når det bare er denne ene artikkelen jeg trenger å få lest, prøvd så mye for svette behandling osv. Ville vært fint å vite om vg har skrevet om noe jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Kort sagt, botox. Det fungerte for hun i artikkelen. Endret 26. juli 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
MaxFPS Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Oki. Takk for svar Problemet er at botox har forskjellige priser og du betaler per område du ønsker å dempe svetting på, samt fornyelse hver 6 mnd ca. Ikke noe som er økonomisk bra eller noe jeg hadde likt å vurdere. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Oki. Takk for svar Problemet er at botox har forskjellige priser og du betaler per område du ønsker å dempe svetting på, samt fornyelse hver 6 mnd ca. Ikke noe som er økonomisk bra eller noe jeg hadde likt å vurdere. Men denne behandlingen gis jo ved sykehus som en del av det offentlige tilbudet mot hyperhidrose og du betaler jo ikke mer enn en liten egenandel ? Jeg har selv fått Botox mot migrene dekket, og Botox brukes også bl.a. som behandling mot kramper ved CP. Tanten min får Botox i nakken mot rykninger som følge av sykdommen Chorea. Alt dette ved offentlige sykehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå