tommyb Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvilket grunnlag har du for å hevde det? Det er åpenbart om man ser på det analytisk. Så åpenbart at man må ha kraftig bias for å ikke se det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Nei, det er sannsynligvis venstrevridde nordmenn som parodierer rasistiske bønder. Det er derfor det står "ein, "synast", og argumentene er så dårlige at alle mener de er idiotiske. Og ja, false flag bevegelsen er ondsinnet. False flag bevegelsen er de som trakasserer offer for å "forfalske" tragedier, og når du blåser liv i disse flammene basert på nynorske ord eller hva man antok var legitimt dårlig norsk, så er man medskyldig. Av alle konspirasjonsteorier som finnes der ute så er false flag klart en av de verste. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Det er ikke tragedier jeg anklager for FFO, men slike "rasistiske" skriblerier som dukker opp og som regel blir avslørt som produsert av noen som vil oppnå noe, f.eks. å si at Norge er fullt av rasister. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er ikke tragedier jeg anklager for FFO, men slike "rasistiske" skriblerier som dukker opp og som regel blir avslørt som produsert av noen som vil oppnå noe, f.eks. å si at Norge er fullt av rasister. Å kalle hendelser som denne for falske flagg, blir å fornekte virkeligheten. Norge er faktisk full av rasister. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Å kalle hendelser som denne for falske flagg, blir å fornekte virkeligheten. Norge er faktisk full av rasister.Hva baserer du den uttalelsen på? FFOer? "Venstresiden" har gullfiskhukommelse. Endret 26. juli 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er ikke tragedier jeg anklager for FFO, men slike "rasistiske" skriblerier som dukker opp og som regel blir avslørt som produsert av noen som vil oppnå noe, f.eks. å si at Norge er fullt av rasister. Ironisk nok ønsker nok enkelte rasister å gjøre skaprasister oppmerksomme på at de trygt kan komme ut av bøttekottet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Du skrev at en av dine teorier rundt denne hendelsen er at den ble utført av noen som vil få det til å se ut som om Norge er fult av rasister. Vi trenger ingen falske flagg for å innse at Norge er full av rasister. Det er bare å åpne øynene. Og for veldig mange; se seg i speilet. Men, skal ikke utelukke at jeg tar feil. Det kan hende at rasistene bare tar veldig stor plass. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er ikke tragedier jeg anklager for FFO, men slike "rasistiske" skriblerier som dukker opp og som regel blir avslørt som produsert av noen som vil oppnå noe, f.eks. å si at Norge er fullt av rasister. Dette er nytt for meg, hvilke andre slike skriblerier er avslørt som ett produkt av... Antirasister(?) 3 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Dette er nytt for meg, hvilke andre slike skriblerier er avslørt som ett produkt av... Antirasister(?) Ikke antirasister. Men for å illustrere hva jeg mener med gullfiskhukommelse, du har allerede glemt han som skrev en rasistisk melding om tips på kvitteringen og anklaget en gjest for å ha skrevet det? Og mitt eksempel I DENNE TRÅDEN, hvor en innvandrer tente på huset sitt og sa rasister hadde gjort det??!! Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Om jeg noen gang kjente til dette med rasist-tips på en kvittering, må jeg ha glemt det, for det virker helt fremmed for meg.Og ja, du nevnte dette med ett påtent hus, tidligere i tråden.Har du kanskje linker til disse to hendelsene? Kanskje også flere, da du ser ut til å antyde at dette er en utbredt taktikk fra.. Ikke antirasister. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Om jeg leser riktig mellom linjene her vil trådstarter altså frem til at det ikke finnes rasister i dette landet, eller at det er sterkt overdrevet? Det er dessverre mange rasister i Norge, både på venstre- og høyresiden av politikken. Hvorfor ikke heller bruke energi på å belyse det problemet? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Å kalle hendelser som denne for falske flagg, blir å fornekte virkeligheten. Norge er faktisk full av rasister. Selv om det er riktig, så er det fortsatt mulig for en anti-rasist å lage falske lapper, sånn at de kan overbevise folk om at Norge er fullt av rasister. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Selv om det er riktig, så er det fortsatt mulig for en anti-rasist å lage falske lapper, sånn at de kan overbevise folk om at Norge er fullt av rasister. Ikke antirasister. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Selv om det er riktig, så er det fortsatt mulig for en anti-rasist å lage falske lapper, sånn at de kan overbevise folk om at Norge er fullt av rasister. Stemmer det. TS fikk det bare til å høres ut som om det ikke var så mange rasister i Norge. Men kanskje jeg bare projekterer. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 https://www.tv2.no/nyheter/9986332/ Hva slags nordmenn er det som er så dårlige i norsk? Dette vil ikke være den første false flag operasjonen. Det er vel ikke dårlig norsk, men noen som har skrevet på telemarksdialekt. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Det er vel ikke dårlig norsk, men noen som har skrevet på telemarksdialekt. Vis meg en telemarking som kaller folk DO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå