Gå til innhold

Rasister eller false flag?

Anbefalte innlegg

Norske humorister parodierer utlendinger. Men langtfra alle mennesker tåler å bli gjort narr av, som kjent. Så da blir spørsmålet: Kan og bør vi gjøre noe med det?

Ja. Nynazister for eksempel, er noen skikkelige spøkefugler!

Gas the jews! lol jk

Endret av Gavekort
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa du uten å klare å konstruere en setning ved bruk av Norske ord.

Dette er en setning konstruert ved bruk av norske ord:

"Men det ville vel ikke vært første gang du misforstår med vilje, heller tvert i mot."

Jaha? Hvor har jeg misforstått med vilje?

Hva? Jeg skrev jo "tvert i mot". Er det ikke sånn du bruker det uttrykket?

Lenke til kommentar

Dette er en setning konstruert ved bruk av norske ord:

"Men det ville vel ikke vært første gang du misforstår med vilje, heller tvert i mot."

Hva? Jeg skrev jo "tvert i mot". Er det ikke sånn du bruker det uttrykket?

Du bruker det feil. Det motsatte av at det "ikke ville vært første gang" vil si at jeg har misforstått med vilje. Og derfor spør jeg deg "Jaha? Hvor har jeg misforstått med vilje?"

Lenke til kommentar

Det er jo ikke skjedd her, dette var et flygeblad som ble lagt i postkassene til folk i Vinje.

Hva vil du sammenligne anonyme flygeblader du finner i postkassen med:

-At en person du "kjenner" og selv oppsøkte i den hensikt å bli underholdt spøker med deg...

-At en tilfeldig person du ikke kjenner oppsøker deg og presenterer et budskap du ikke vet hvordan du skal ta stilling til.

...

Alternativt;

Et tilfeldig brev som noen har lagt i postkassen din.

Et merket brev fra en humorist du har betalt for brev fra, men ikke visste innholdet på.

Lenke til kommentar

Du bruker det feil. Det motsatte av at det "ikke ville vært første gang" vil si at jeg har misforstått med vilje. Og derfor spør jeg deg "Jaha? Hvor har jeg misforstått med vilje?"

Når jeg bruker kondisjonalis, så er jo utsagnet pr. def. hypotetisk.

Lot du som om du misforsto, eller misforsto du faktisk?

Lenke til kommentar

Jeg skrev at noen tåler å bli gjort narr av, mens andre ikke tåler det. Er du uenig i det, eller hva er det du vil ha sagt?

Jeg syntes det var så stusselig at du kom med en så selvsagt binær påstand at jeg følte behov for å hjelpe deg ved å komme med en saksopplysning om hvor du kan finne eksempler på mange som ikke tåler det.

"Noen tåler gluten mens andre tåler det ikke", lissom. Hallo? What else is new?

Lenke til kommentar

Skal ikke si så mye nå om "breva" men litt lengre ned i saken med ho som fant "Eg hatar negerar" skrevet bak veggpanelet, det er en historie som jeg har veldig vanskelig for å tro.

Men at Hillary Clinton drev bordell i kjelleren på en pizza-restaurant i Washington DC, derimot ....

Lenke til kommentar

Hva vil du sammenligne anonyme flygeblader du finner i postkassen med:

Jeg vil sammenligne et flygeblad med annet jeg finner i postkassa: aviser, reklame, blad og brev – adresserte og uadresserte. Jeg vil ikke sammenligne et flygeblad med et menneske som oppsøker meg på gata, som var utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Jeg vil sammenligne et flygeblad med annet jeg finner i postkassa: aviser, reklame, blad og brev – adresserte og uadresserte. Jeg vil ikke sammenligne et flygeblad med et menneske som oppsøker meg på gata, som var utgangspunktet.

Men du hadde altså ingen problemer med å sammenligne et uadressert anonymt brev i postkassen med stand-up show.

...

Andre ting man kan si i stand-up show:

"Shut up. I'll kill you!"

...

Ikke like morsomt når det står på et anonymt brev i postkassen.

Men hva vet jeg -- jeg er ikke ekspert på humor slik som deg.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nordmenn som parodierer innvandrere med dårlig norsk. "False flag" bevegelsen er ondsinnet, og det er motbydelig at du trekker den konklusjonen basert på et så tynt grunnlag.

Nei, det er sannsynligvis venstrevridde nordmenn som parodierer rasistiske bønder. Det er derfor det står "ein, "synast", og argumentene er så dårlige at alle mener de er idiotiske.

Og ja, false flag bevegelsen er ondsinnet.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du lyver, jeg skrev "humorist", og det er noe ganske annet enn en forestilling.

Jeg lyver ikke, jeg misforstod setningen "Norske humorister";

Jeg tenkte umiddelbart "norske komikere", som i 'profesjonelle utøver av humor', som vitterlig også kan slippe unna med å si slike ting ironisk i show.

Men ja.

Beklager misforståelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...