8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 https://www.tv2.no/nyheter/9986332/ Hva slags nordmenn er det som er så dårlige i norsk? Dette vil ikke være den første false flag operasjonen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er nordmenn som parodierer innvandrere med dårlig norsk. "False flag" bevegelsen er ondsinnet, og det er motbydelig at du trekker den konklusjonen basert på et så tynt grunnlag. 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Kan være rasistiske nettroll som forsøker å bevise at folk er for sensitive når et budskap blir lagt ut for å provosere, og ikke er ment å være rasistisk. Meta. Endret 26. juli 2018 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Vennligst utdyp hva du mener med False Flag i denne sammenhengen. Mener du at det er staten som har skrevet lappene, for å få folk til å hate rasister? Hjelp meg, for jeg skjønner ikke helt. 5 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Mange av disse rasistene fra "livets harde skole" har elendige norskkunnskaper. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Vennligst utdyp hva du mener med False Flag i denne sammenhengen.Mener du at det er staten som har skrevet lappene, for å få folk til å hate rasister? Hjelp meg, for jeg skjønner ikke helt.Her var det jo en som tente på sitt eget hus og skrev "nårge for normen". Du tror vel ikke staten er de eneste som kan gjøre FFO? Endret 26. juli 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Jeg kan ikke si noe om hvorfor dette er laget, men det er åpenbart skrevet feil med vilje. Den biten er ikke vits å diskutere engang. Edit: jeg mener, skrevet feil med vilje for å latterliggjøre de med dårlig norsk uttale. Ikke for å late som personen faktisk hadde så dårlige skriveferdigheter, det er ikke det som er forsøkt gjort her. Endret 26. juli 2018 av tommyb 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Alle kan være enige i at de som har skrevet lappene har problemer. Spørsmålet er bare hvilke kombinasjon av problemer. Rasisme, oppmerksomhet, og/eller fritids. Det er så absurd at jeg ikke vet hva jeg faktisk tror: 25% sjanse for at det er ironi fra innvandrere. 25% sjanse for at det er faktiske rasister som er seriøse. 25% sjanse for at det er rasister som forsøker å være morsomme. 25% sjanse for at det er en smakløs spøk fra ikke-rasister. 100% sjanse for at det er noen jævla idioter som står bak. Endret 26. juli 2018 av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Det er nordmenn som parodierer innvandrere med dårlig norsk. "False flag" bevegelsen er ondsinnet, og det er motbydelig at du trekker den konklusjonen basert på et så tynt grunnlag. Og du trekker ingen konklusjoner her? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg kan ikke si noe om hvorfor dette er laget, men det er åpenbart skrevet feil med vilje. Den biten er ikke vits å diskutere engang. Hvilket grunnlag har du for å hevde det? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er nordmenn som parodierer innvandrere med dårlig norsk. "False flag" bevegelsen er ondsinnet, og det er motbydelig at du trekker den konklusjonen basert på et så tynt grunnlag. Det er ganske åpenbart at han ikke trekker den konklusjonene når tråden hans bokstavelig talt er et spørsmål... 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det er ganske åpenbart at han ikke trekker den konklusjonene når tråden hans bokstavelig talt er et spørsmål... "Dette vil ikke være den første false flag operasjonen" - er ikke et spørsmål. 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg ordla meg feil, det jeg mente var "dette VILLE ikke være den første FFOen." Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg ordla meg feil, det jeg mente var "dette VILLE ikke være den første FFOen." Og det er heller ikke et spørsmål. (-> Rudde) Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Og det er heller ikke et spørsmål. (-> Rudde) Tråden er ment som et spørsmål jo. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 "Dette vil ikke være den første false flag operasjonen" - er ikke et spørsmål. Korrekt, det er heller ingen påstand eller konklusjon om at det er en "false flag operasjon", heller tvert imot. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Norske humorister parodierer utlendinger. Men langtfra alle mennesker tåler å bli gjort narr av, som kjent. Så da blir spørsmålet: Kan og bør vi gjøre noe med det? 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Korrekt, det er heller ingen påstand eller konklusjon om at det er en "false flag operasjon", heller tvert imot. Jeg tror do bør friska opp dina norsk konnskaper hvis det er sonn do lesa det. Men det ville vel ikke vært første gang du misforstår med vilje, heller tvert i mot. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg tror do bør friska opp dina norsk konnskaper hvis det er sonn do lesa det. Men det ville vel ikke vært første gang du misforstår med vilje, heller tvert i mot. Sa du uten å klare å konstruere en setning ved bruk av Norske ord. Jaha? Hvor har jeg misforstått med vilje? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Norske humorister parodierer utlendinger. Men langtfra alle mennesker tåler å bli gjort narr av, som kjent. Så da blir spørsmålet: Kan og bør vi gjøre noe med det? Det er en viss forskjell på satire, og det om en villt fremmed "humorist" begynte å parodiere innvandrere foran innvandrere på gaten. Det er en fare for at folk ikke forstår at det er spøk, når man ikke vet hensikten med budskapet, før budskapet er levert -- og man vet at det faktisk er en reell fare for at budskapet faktisk er seriøst. ... Personlig har jeg en "svigerfar" som diskriminerer mot MEG med lignende språkbruk. Uironisk. Det var litt morsomt da jeg trodde han spøkte. Men etter hvert så begynte 'satire' som "nå må du ikke spise opp sjokoladen jeg ga til barna. Jeg MENER DET!", og "heldigvis ligner ikke de på sin far!", om barna mine, å gå fra 'litt morsomt', til provoserende, sårende og støtende. Ikke fordi det ikke går an å spøke med ting -- men fordi det faktisk er sårende at mennesker kaller deg stygg og påstår du stjeler godteri fra barn, helt totalt uironisk, foran venner og familie. Endret 26. juli 2018 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå