Fille 91 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal studere Sikkerhet og miljø (ingeniør) eller Bygg- VVS ( Varme, ventilsjons og sanitærteknikk). Noen som kan hjelp meg? Noen tanker? Har mest lyst på Sikkerhet og miljø men jeg vet at det kan være veldig vanskelig å få jobb. Hva med VVS, er det lettere å få jobb med en bachelor? Lenke til kommentar
OlavEH Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal studere Sikkerhet og miljø (ingeniør) eller Bygg- VVS ( Varme, ventilsjons og sanitærteknikk). Noen som kan hjelp meg? Noen tanker? Har mest lyst på Sikkerhet og miljø men jeg vet at det kan være veldig vanskelig å få jobb. Hva med VVS, er det lettere å få jobb med en bachelor? Ja, tror definitivt det er lettere å få jobb som VVS-ingeniør. Det er behov for atskillig flere av disse enn sikkerhetsingeniører i ingeniørbransjen. Skal dog forøvrig sies at det er blitt endel av disse også etterhvert. Er ikke måte på hvor mange rapporter og intetsigende svada som produseres av risiko- og sikkerhetsingeniører etterhvert. Mye byråkrati og papirmengder, lite konkret innhold. Lenke til kommentar
Fille 91 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Takk for svar. Det er det jeg tenkte selv Noen andre som vil dele noe? Noen som har studert det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå