CIder Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei alle! Jeg er på det brettet som heter: "Babes in the wood". Skal ta lastebilen,papirene og uniformen til truck-driver'n. Har myrdet han,men får ikke kledd av han!?!?.. Noen som har gjort dette?. Finner ikke walktroughs på nett heller.... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei. Du må ikke drepe stakkar`n. Du kan gå inn i det huset som står der, og ta han ene tyskeren til fange. Tror det er to stykker der inne, men han ene kan du bare skyte ( ) Du kan ikke gå inn i den borgen du skal til med blodig og hullete uniform. Lykke til Lenke til kommentar
CIder Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe,takker for kvikt svar! Tester med en gang,er muligens an anelse trigger-happy Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Okei,takker igjen for tipset. Det funket bra,er i borgen.... Men hva nå?. Blir jo drept bare jeg rører meg?!?!. Skal levere noen papirer men blir drept momentant..? Noen tips?. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ta av deg ryggsekken. Den er engelsk tror jeg. Tyskerne har godt syn... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Oh my god!. Du er min reddende engel Starter spillet nå..... Glimrende spill btw... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ok,skal nå sprenge alle kanonene i borgen. Har lokalisert og sprengt alle unntatt en. Virker på meg som om soldatene er fri for sprengstoff... Må jeg lete etter ekstra dynamitt,eller skal det være nok i laget fra før?. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det skal være nok sprengstoff. Husker ikke hetl, mulig jeg fant et par kubber i ett av rommene. Men som sagt jeg husker ikke. Du får rusle rundt å titte. Eventuellt prøve med de forskjellige gubbene. Mulig at en av dem har en liten en på lur. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Nei,nå orker jeg ikke mere Har finkjemt hele borgen 2 ganger nå,og finner ikke mere sprengstoff. Har også sjekket hele laget,men ingen som har. Greit nok å lete litt,men når alle subber rundt med svømmeføtter på beina,blir man frustrert etterhvert.Går jo så forferdelig sakte... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du kan ta av deg svømmeføttene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå