Lurifaxx1 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Hei. Jeg er på jakt etter en ASUS EEE 1000HE mini-bærbar. Hadde denne en gang mellom 2010-2012 som jeg da dessverre solgte. Kunne gjerne tenkt meg samme modellen igjen som en ekstra-pc. Noen som har denne modellen liggende eller vet om noen som kan ha den? Er isåfall interessert i å kjøpe den. På forhånd takk! Mvh Stian Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Har en tilsvarende sak liggende. Kan love deg at den er omtrent ubrukelig i dag. Windows 10 er så tregt at man ikke gidder å bruke det til noe, så jeg kjører Lubuntu på min. Ubrukelig til surfing på "tunge" nettsider som vg og YouTube. Det finnes kjempebillige maskiner å få kjøpt i dag som nok er mye raskere i bruk. Men du finner sikkert tak i noe på finn.no om du leter. Endret 25. juli 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Har en tilsvarende sak liggende. Kan love deg at den er omtrent ubrukelig i dag. Windows 10 er så tregt at man ikke gidder å bruke det til noe, så jeg kjører Lubuntu på min. Ubrukelig til surfing på "tunge" nettsider som vg og YouTube. Det finnes kjempebillige maskiner å få kjøpt i dag som nok er mye raskere i bruk. Men du finner sikkert tak i noe på finn.no om du leter. Mobiltelefon kalles surfedingsen i 2018. Eller den gode gamle padda/nettbrettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå