toresand Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Noen som husker spillet Romfart fra Dreyer? Jeg har bare 9 av de 32 stjernekortene (vist under) ellers er det helt i orden. Er det noen som har spillet og kan gjøre meg den fantastiske tjenesten å scanne inn de 23 stjernekortene som jeg mangler? Dette var det gøyeste spillet jeg hadde da jeg var bare en liten guttunge (fryktelig lenge siden). Hadde vært såååå gøy å fått spillet i orden igjen :-) Endret 25. juli 2018 av toresand Lenke til kommentar
Vidar62 Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Noen som husker spillet Romfart fra Dreyer? Jeg har bare 9 av de 32 stjernekortene (vist under) ellers er det helt i orden. Er det noen som har spillet og kan gjøre meg den fantastiske tjenesten å scanne inn de 23 stjernekortene som jeg mangler? Dette var det gøyeste spillet jeg hadde da jeg var bare en liten guttunge (fryktelig lenge siden). Hadde vært såååå gøy å fått spillet i orden igjen :-) Hei! Kan dessverre ikke hjelpe deg, men har lenge vært på utkikk etter dette spillet. Ser ikke ut som du har fått svar her, men har du via andre kanaler fått kontakt med noen som har spillet? Mvh Vidar Aas, Arendal Lenke til kommentar
toresand Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Hei! Kan dessverre ikke hjelpe deg, men har lenge vært på utkikk etter dette spillet. Ser ikke ut som du har fått svar her, men har du via andre kanaler fått kontakt med noen som har spillet? Mvh Vidar Aas, Arendal Lenke til kommentar
toresand Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Skal prøve andre kanaler etter hvert, takk for tipset Tore Sandøy Rykene Lenke til kommentar
vdaler Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Hei Tore, har du fått noe napp på denne? Jeg har Romfart-spillet og kan scanne kortene for deg. Det var min farfar som i sin tid lagde spillet :) 1 1 Lenke til kommentar
EivindWS Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 vdaler skrev (På 28.9.2020 den 15.21): Hei Tore, har du fått noe napp på denne? Jeg har Romfart-spillet og kan scanne kortene for deg. Det var min farfar som i sin tid lagde spillet Finnes spillet til salgs noe sted? Nytt eller brukt? Lenke til kommentar
TomTork Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Har du fått kortene? Jeg har spillet, og jeg tror det er komplett. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 @toresand Hei, flere melder endelig om å ha kortene her. Hvis du ikke har fått ordnet det ennå, så gi dem en lyd fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå