8DX8QO0Y Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Det er noen år siden jeg har spilt playstation nå og jeg husker ikke om man må ha abonnement for å kunne spille nedlastede spill på playstation. Er det noen som vet? Jeg vurderer å skaffe meg en PS4 Slim og kjøpe fallout 4 digitalt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Spillene som du får "gratis" på grunn av at du har PSN abonnement mister du tilgang til om du avslutter abonnementet. Men spill som du kjøper digitalt er dine til odel og eie uansett. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Synes PS har et dustete system. Jeg har ingen ønsker om å bruke penger på PS+. Men flere av spillene som selges av uavhengige produsenter som også har gode onlinefunksjoner krever PS-abonnement for å få lov til å spille online. Har likevel ikke skjønt dette litt rotete systemet, da enkelte spill likevel er gratis å spille online, som f.eks World of Tanks og Fortnite. Men kjøper man et dyrt spill som Call of duty WW2, så skal man i tillegg betale flere hundre kroner i året for å få lov til å spille dette ene spillet online. Som følge av denne dustete ordningen boikotter jeg selv spill som krever PS-abonnement, og kommer aldri i livet til å abonnere på PS+. Endret 25. juli 2018 av AK47 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Synes PS har et dustete system. Jeg har ingen ønsker om å bruke penger på PS+. Men flere av spillene som selges av uavhengige produsenter som også har gode onlinefunksjoner krever PS-abonnement for å få lov til å spille online. Har likevel ikke skjønt dette litt rotete systemet, da enkelte spill likevel er gratis å spille online, som f.eks World of Tanks og Fortnite. Men kjøper man et dyrt spill som Call of duty WW2, så skal man i tillegg betale flere hundre kroner i året for å få lov til å spille dette ene spillet online. Som følge av denne dustete ordningen boikotter jeg selv spill som krever PS-abonnement, og kommer aldri i livet til å abonnere på PS+. Er jo samme på xbox da.. Og snart på Nintendo Switch.. Så du får bare leve uten å spille online. Kjøper av å til ett års abbonemang på xboxen til noen hundrelapper på cdkeys.com. Får jo noen gratis spill i måneden men skulle heller sett at onlinegaming var gratis. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 En av grunnene til at xbox har hatt et abonnement system i veldig mange år og at etterhvert playstation fulgte etter og nå også nintendo er fordi det er en inntektskilde siden selve konsollene har til tider blitt solgt med tap og/eller liten fortjeneste. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Er jo samme på xbox da.. Og snart på Nintendo Switch.. Så du får bare leve uten å spille online. Har jo PC da, og enkelte spill krever ikke PS+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå