Gå til innhold

Må man betale månedlig avgift for å ha tilgang til digitale kjøpte spill til playstation?

8DX8QO0Y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes PS har et dustete system. Jeg har ingen ønsker om å bruke penger på PS+. Men flere av spillene som selges av uavhengige produsenter som også har gode onlinefunksjoner krever PS-abonnement for å få lov til å spille online.

Har likevel ikke skjønt dette litt rotete systemet, da enkelte spill likevel er gratis å spille online, som f.eks World of Tanks og Fortnite. Men kjøper man et dyrt spill som Call of duty WW2, så skal man i tillegg betale flere hundre kroner i året for å få lov til å spille dette ene spillet online. Som følge av denne dustete ordningen boikotter jeg selv spill som krever PS-abonnement, og kommer aldri i livet til å abonnere på PS+.

Endret av AK47
Lenke til kommentar

Synes PS har et dustete system. Jeg har ingen ønsker om å bruke penger på PS+. Men flere av spillene som selges av uavhengige produsenter som også har gode onlinefunksjoner krever PS-abonnement for å få lov til å spille online.

Har likevel ikke skjønt dette litt rotete systemet, da enkelte spill likevel er gratis å spille online, som f.eks World of Tanks og Fortnite. Men kjøper man et dyrt spill som Call of duty WW2, så skal man i tillegg betale flere hundre kroner i året for å få lov til å spille dette ene spillet online. Som følge av denne dustete ordningen boikotter jeg selv spill som krever PS-abonnement, og kommer aldri i livet til å abonnere på PS+.

Er jo samme på xbox da.. Og snart på Nintendo Switch..

Så du får bare leve uten å spille online.

Kjøper av å til ett års abbonemang på xboxen til noen hundrelapper på cdkeys.com. Får jo noen gratis spill i måneden men skulle heller sett at onlinegaming var gratis.

Lenke til kommentar

En av grunnene til at xbox har hatt et abonnement system i veldig mange år og at etterhvert playstation fulgte etter og nå også nintendo er fordi det er en inntektskilde siden selve konsollene har til tider blitt solgt med tap og/eller liten fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...