Lac Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Noen som vet om noen gode ørepropper, viktig at det er slike propper ikke noe headset, skal ikke være så synlig. Men som sagt trenger jeg noen gode noen, har bre brukt dårlige hittik og lurer på om noen vet om noen som er gode/best? Takker Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Microplex Der har dei koss. Eller på elkjøp.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) the plug, koss edit_ billige på ljudia.no? Endret 16. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Holder kanskje med ett innlegg... Endret 16. desember 2003 av OBServer Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har fått inntrykk av at enkelte av modellene fra Etymotic Research blir sett på som bra/best. Jeg har ikke prøvd dem selv og prisen er vel en grunn til det, 330$ f.eks. kan bli litt drøyt... ER-4S (STEREO) Fin koffert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå