Kyrre S. Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg vurderer å selge en maskin og ønsker litt tilbakemelding på hva dette kan prises til. Delelisten er lang, og total ny pris er relativt høy. Jeg skjønner at man aldri får pengene igjen for slike bygg, men er det i det hele tatt marked for slikt? Maskinvare Lian Li PC-011 Dynamic /m vertikal GPU-brankett ASRock Z370 Extreme 4 Intel i5 8600K Sapphire RX Vega 56 Corsair HX850i 4*8 GB G.Skill TridentZ 3000 C15 512 GB Intel 600p (/m EK m.2 kjøleribbe) Kjøling: Alphacool Eisstation reservoir/pumpeadapter Aquacomputer D5 PWM 2 stykk Techbay 3*120*45mm radiator EK Supremacy EVO CPU-blokk EK Acetal-Nickel GPU-blokk /m bakplate 6 stykk Corsair HD120 vifter Corsair Commander Pro Barrow hurtigkoblinger inn og ut av CPU og GPU (totalt 4 stykk) Barrow og bitspower kompresjonsnipler, gjengekonvertere, drainventil osv (totalt rundt 30 koblinger - må finregnes på). EK ZMT 1/2 -3/4 softtubing Aquacomputer DP Ultra Skjerm: LG 29UM69G-B, 2560*1080 (21:9), IPS, 75hz, Freesync Jeg sjekket priser på nettbutikkene i dag (25. juli) og for tilsvarende deler må man ut med rundt 32000 kroner. Man kan selvsagt få tilsvarende maskin i ytelse for rundt 20 lapper, så mye av premiumen her er (vann)kjøling og øvrig komponentvalg. Er det noe marked for slikt, eller må man dumpe prisen så mye at det er bedre å selge separat? Det tror jeg ikke at jeg gidder styre med Hva er realistisk markedsverdi - Og vil den bli solgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå