vindmølle Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Segas Final Fantasy VII-konkurrent kom for sent til å utgjøre en forskjell i den femte konsollgenerasjonen.TILBAKEBLIKK: Glemt rollespillmesterverk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Imponert over at dere tar et tilbakeblik på en tittel som er såpass nisje. Til tross for at jeg har vært stor fan av JRPG de siste tyve årene har jeg fortsatt ikke prøvd PDS, rett og slett fordi spillet var på en konsoll som det som JRPG-fan var få grunner til å eie og det har heller ikke kommet noen gode Sega Saturn-emulatorer. Jeg har lyst til å teste det, men da må det enten få en nyutgivelse eller det må komme en god emulator. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Sega burde satset mer på Phantasy Star spillene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Sega burde satset mer på Phantasy Star spillene. Phantasy Star IV var fantastisk bra og kunne kanskje gjort seg som en remake i dag. Faktisk spilte jeg dette for første gang for bare noen år siden og synes det holdt seg veldig godt. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Kul artikkel! Virket spill jeg hadde nytt stor glede av. Men ut i fra det jeg leser så forstår jeg ikke helt sammenligningen med ffvii. Begge er jrpg og ble laget omtrent samtidig men PDS må ha betydelig kortere story og være mer lineært for å ha så kort playthrough? Er det noen replay value PDS? Hvor dyp er slåssesystemet kontra ffvii? Ja jeg er ffvii fanboy og er enig at det er et livsbejaende spill ofte(Livsbejaende måtte forøvrig Googles?) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Hadde stor glede av å lese denne artikkelen Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Synd at Saturn emulering er så dårlig, har veldig lyst til å prøve spillet. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Fantastisk artikkel. Sega har faktisk flere av de beste jrpg på markedet. Phantasy Star IV, Shining Force 3, SKies of Arkadia, Shenmue og Panzer Dragoon Saga. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Spillet er forresten ikke dyrt i japan. Jeg kjøpte dette + Shining Fore 3 og en hel koffert full av andre spill da jeg var i Tokyo for en svært billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå