Ejnars Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 okaayy..nå har det seg slik: hadde for en stund siden 2 pc'r..brukte en hub for å dele internetten..dette funket meget bra. Den ene pc'n forsvant og har nå fått inn en ny pc i huset. dette er en litt eldre modell, en pentium 3 med windows 2000 på..har brukt de samme kablene på samme steder(tror jeg) som sist når det funka, men denne gangen får jeg ikke den "nye" pc'n inn i nettverket! lyset i porten på huben og i pc'n lyser, så jeg aner ikke hva det er? er det mulig at feilen ligger i windows 2000 som ligger inne på den? tar i mot tips med stor glede:) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har du ipx protokoll instaler? viss det var det den heiter..... Kansje eg bommer Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 det kan være noe så banalt som at den ene maskinen har fast ip og ikke den andre sjekk den "nye" maskinen på tcp/ip for tidligere oppsett gjerne bare reinstaler den slik at den bruker automatisk ip. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå