AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Har matchet med en sprek frue på Tinder. Vi kom oss over på Snap i dag, og nå ser jeg på kort sikt at jeg blir å stoppe opp. Kommer garantert til å over komplisere og overanalysere det som skjer nå. Hadde en travel dag etter jobb, så fikk ikke noe tid til sosialisering på nett. Det hadde tikket inn en snap fra henne da jeg kom hjem. Hittil så ser alt bra ut. Utveksler noen få meldinger om hva som skjedde, hva hun hadde gjort osv. Fikk ikke tid til så mye flørt, men sendte noen morsomme kommentarer. Var litt treg respons mellom meldingene fra hennes side så samtalen dabbet av. Har blitt klok av skade. Så kommer ikke til å overdrysse med en haug av meldinger hver dag. Starte hver bidige samtale og så videre. Hva gjør jeg videre? Er kanskje ikke det lureste å satse på å bli kjent over snap. Så kanskje jeg burde ta initiativ til å møtes. Hvor fort burde dette gjøres for at interessen og mystikken skal være der. Anonymous poster hash: 1093c...b0a Lenke til kommentar
afterall Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Best å møtes så snart som mulig, også ta det derfra. Få gang på det. Ta en øl eller kaffe sammen, eller aller helst finn en lavterskel aktivitet dere kan bli kjent over, om det så bare er et par runder biljard over en øl eller noe. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Enig med afterall. Å basere innledning på overfladisk tekst og bilder dabber fort av og dere risikerer å bygge opp mot urealistiske forventninger. Møt asap og kjenn kjemien. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Slutt å spørre henne hva hun har gjort og hvordan hun har det. Med mindre du rent faktisk ønsker å være verdens kjedeligste fyr. Ta initiativ til å møtes bør senest skje i melding nr 5 fra deg. Endret 25. juli 2018 av coffeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå