Bloatlord Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Jeg har lyst på noe sånt https://www.nytelse.no/vagina/pipedream-extreme-naughty-nympho/menn/ Har ikke lyst på sånnn standard lommelykt type fleshlight de har aldri holdt mer enn en uke kosta max 4-500 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Har en Sono Nr. 23 og er veldig fornøyd. Bedre enn alle fleshlights jeg har prøvd, men har ikke kjøpt produkter av typen du linker til så det kan jeg ikke si noe om hvordan er i forhold. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no-23-onanihylse-transparent/?perform=category 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RRhoads Skrevet 25. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) *hvilken fleshlight... Endret 25. juli 2018 av RRhoads 12 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg synes sleeves er de beste. Langt bedre enn Fleshlight. Enklere å bruke og enklere å holde rene samt de er billigere. Du handler mønster etter hvor mye stimuli du liker. De er mindre (men selvfølgelig fleksible) så om du er typen som liker å hamre lysken så er det muligens ikke for deg. Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 *hvilken fleshlight... Nei spør ikke hvilken men hvordan. Ikke nødvendigvis modell, men type. Så jeg skrev korrekt norsk Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Har en Sono Nr. 23 og er veldig fornøyd. Bedre enn alle fleshlights jeg har prøvd, men har ikke kjøpt produkter av typen du linker til så det kan jeg ikke si noe om hvordan er i forhold. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/sono-no-23-onanihylse-transparent/?perform=category Nice gjennomsiktig Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg synes sleeves er de beste. Langt bedre enn Fleshlight. Enklere å bruke og enklere å holde rene samt de er billigere. Du handler mønster etter hvor mye stimuli du liker. De er mindre (men selvfølgelig fleksible) så om du er typen som liker å hamre lysken så er det muligens ikke for deg. 31xAmbXmsoL.jpg Må prøve en sånn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Nei spør ikke hvilken men hvordan. Ikke nødvendigvis modell, men type. Så jeg skrev korrekt norskDet er feil. Hvordan betyr "på hvilken måte". 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Nei spør ikke hvilken men hvordan. Ikke nødvendigvis modell, men type. Så jeg skrev korrekt norsk "Hva slags" (Og strengt tatt er vel "Fleshlight" et varemerke, men jeg vet ikke helt hva den generiske termen er på Norsk.) Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 "Hva slags" (Og strengt tatt er vel "Fleshlight" et varemerke, men jeg vet ikke helt hva den generiske termen er på Norsk.) Lommefitte har jeg hørt... 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) "Hva slags" (Og strengt tatt er vel "Fleshlight" et varemerke, men jeg vet ikke helt hva den generiske termen er på Norsk.) Fleshlight er termen som normalt sett brukes for denne type masturbatorer på samme måte som at magic wand som regel brukes til å beskrive en annem type maaturbator selv om det også strengt tatt er et produkt. Ganske sikker på at det ikke er noen som blir forvirret rundt hverken det eller "hvordan". Jeg er selv fra vestlandet og derfor ikke noen ekspert i østlandske dialekter, men har familie fra østlandet og er helt sikker på at jeg har hørt dem bruke "hvordan" som "hvilken/hva slags/hva for en". "hvordan bil er det?. Det kan være en måte som er vanlig å snakke i et område eller der kan være en vanlig feil som ofte henger igjen fra barndommen. I mitt område er det veldig vanlig at barn bøyer "gi" (å gi noe, du gav noe) feil så det er ganske vanlig her at folk sier "jeg gidde den til deg igår". Men igrunn - who gives a shit? Endret 26. juli 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 "Hva slags" (Og strengt tatt er vel "Fleshlight" et varemerke, men jeg vet ikke helt hva den generiske termen er på Norsk.) Lommefitte eller kjøttlykt på folkemunne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Lommefitte eller kjøttlykt på folkemunne. Kjøttlykt er kanskje det beste jeg har hørt noensinne. Jeg tar den i bruk jeg. Anonymous poster hash: 782d7...683 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hvilken type gir den desidert heftigste orgasmen, erfaringer? Anonymous poster hash: dcad8...f84 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Det varierer fra person til person med hva hver enkelt foretrekker og hvor mye tid man bruker på å bygge opp. 80% av nytelsen ligger i hodet (tall tatt ut av luften). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg