doxyx Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Kanskje litt pussig spørsmål, men noen som har en server/maskin med RDP som har mulighet for å låne meg en konto i 5 min? Trenger å gjennomføre et kjøp i en nettbutikk, har prøve 4 forskjellige kort og ingen funker, så er et eller annet med maskinen min eller nettverket mitt som nettbutikken ikke liker.. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Du gir lite informasjon i posten din. Jeg tror derfor ikke du vil finne så mange som er villig til å bare gi deg tilgang uten mer informasjon. Hva er det som for eksempel skjer når du prøver å utføre betalinger siden det ikke fungerer hos deg? Får du noen feilmeldinger? Går klokken på maskinen riktig? Hva slags nettverksutstyr har du? Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Prøvd en annen browser? Telefon på wifi? Telefon på 4g? Lenke til kommentar
doxyx Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Når jeg prøver å utføre betaling, så feiler det. Nettsiden gir en standard tilbakemelding, som f.eks. "system vedlikehold, prøv igjen i morgen". Betalingen feiler pga "anti-fraud" sikkerhet, men dette er relatert til enten maskinen min eller at hele IP-rekka (har get.no) er blokkert, ikke fordi det har noe med fraud å gjøre. VPN vil høyst sannsynlig, da kjente VPN ips er blokkert. I betalingsprosessen så leser nettsiden "html canvas image" fra maskinen, antar dette er relatert til fraud-prosessen. PC klokken er riktig. Er forøvrig ikke et ukjent problem at folk har hatt problem med akuratt denne payment gatewayen. Har prøvd 3-4 forskjellige browsere og Windows XP gjennom VM, still fails. Har ikke prøvd via telefon, fordi jeg helst må screen-recorde hele prosessen. Er ikke så suspekt som det kanskje høres ut som. Nettsiden det gjelder er blandt de 20K største. Betalingen på $10 skal brukes til å spore kontoinnehaveren av nettbutikken og brukes i en klage til Mastercard. Hvis det er noen som har fryktelig lyst til å hjelpe, så kan du gjerne utføre kjøpsprosessen selv med mitt Paygoo Gift kort, så lenge du screenrecorder. Endret 25. juli 2018 av doxyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå