hojohansen Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Hei har fått en laptop av en kamerat. Denne fungerer fint når laderen ikke er i, men når laderen står i så går den utrolig sakte, hva kan være feil? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Da må det vel nesten være brukerfeil. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Du kan kanskje sjekke strøminnstillingene, at den ikke er satt til å begrense strømbruken MED lader koblet i eller noe. Ellers må det nesten være noe galt med HK - kanskje en BIOS oppdatering kunne hatt noe for seg. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Det kan og være at laderen er for svak for laptopen. Er laderen orginal? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2018 Vet ikke, fikk den sammen med laptopen. Dette er en HP PC. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Vet ikke, fikk den sammen med laptopen. Dette er en HP PC. Står det HP på laderen noen plass? Du kan og sjekke at volt og strøm som laderen leverer, er det samme som laptopen krever. Det skal stå på laderen, og på undersiden av laptopen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Det står hp på den. Jeg får tilsendt en ny lader. Jeg gir tilbakemelding om hvordan det går. Lenke til kommentar
K N Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Det står hp på den. Jeg får tilsendt en ny lader. Jeg gir tilbakemelding om hvordan det går. HP har ikke en lader som fungerer på alle enhetene. Sjekk volt, ampere og effekt under laderen på output, og på laptop (kanskje ved batteriet) på input, at disse matcher 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2018 Ny lader på plass, laptopen går perfekt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå