dnulenus Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Hei! Jeg er på utkikk etter å forbedre lyden til denne TV'en: https://www.komplett.no/product/953896/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/philips-65-uhd-led-smarttv-65pus860212# Det følger med en lydplanke, men syns fortsatt lyden er litt spinkel. Budsjettet er på rundt 4k, og har derfor sett på to løsninger: Klipsch R-15PM og Sonos Beam Jeg er ikke veldig opptatt av funksjonalitet, Alexa etc men det er ansett som nice to have. Her er det lyden som er prioritert. Har også vurdert Beolab 8000, men har forstått at det er design > lyd. Hvem er best av disse to lydmessig? Og kan jeg kombinere noen av de med den eksisterende lydplanken? Mener jeg koblet det med minijack. Tar gjerne i mot andre anbefalinger. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 De aktive Klipschene du nevner her spiller overraskende bra for størrelsen og prisen. Bra funksjonalitet er også et pluss. For noe altetende vil jeg si de er beste valget, og spesielt på musikk og film. Om du kun skal ha bedre lyd for nyhetene og værmeldingen spiller det mindre rolle hva du velger, og du velger antakelig etter utseendet. Lenke til kommentar
dnulenus Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Takk for svar. Da blir det Klipsch. Du vet tilfeldigvis ikke om det går an å få eksisterende lydplanke koblet til/med klipschene? Lydplanken tilhører TVen og har en egen lydkilde ut fra tven med to minijacks til planken. Prøver å finne noen forgreininger, men finner ingen løsninger Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Du får ikke seriekoblet dem på noen måte ser det ut til. Du har vel kun mulighet til å bruke en hdmi (ARC) fra tv til planken. I tillegg til optisk til Klipschene. Har ikke tro på at du får lyd i begge, men må velge en av delene i tvens meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå