AfterGlow Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ny, imponerende speedrun-rekord.Her rundes alle Fallout-spillene på 90 minutter Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ble uhyre uinteressant når det boe snakk om glitch runs 2 Lenke til kommentar
Giall Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ble uhyre uinteressant når det boe snakk om glitch runs Tror heller ei at det er en eneste speedrun som ikke bruker noen form for exploits Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ble uhyre uinteressant når det boe snakk om glitch runs Hvorfor synes du det da? Det er klart det finnes enkelte glitcher og spesifikke exploits som kan ødelegge noen speed runs til de blir kjedelige, men generelt sett så synes jeg utnytting av glitcher i vanilla spill (altså ingen mods eller cheats eller lignende) er helt greit. Glitch runs kontra de uten er også mye raskere og det er mye mer frihet når man ikke må følge reglene og man kan finne nye måter å utnytte spillet på. Finner man en ny bug så kan man plutselig kappe mye ned på tiden. GTA: Vice City speedruns er morsomme for eksempel. Mange glitcher der jeg ikke ante om. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ble uhyre uinteressant når det boe snakk om glitch runsHvorfor synes du det da? Det er klart det finnes enkelte glitcher og spesifikke exploits som kan ødelegge noen speed runs til de blir kjedelige, men generelt sett så synes jeg utnytting av glitcher i vanilla spill (altså ingen mods eller cheats eller lignende) er helt greit. Glitch runs kontra de uten er også mye raskere og det er mye mer frihet når man ikke må følge reglene og man kan finne nye måter å utnytte spillet på. Finner man en ny bug så kan man plutselig kappe mye ned på tiden. GTA: Vice City speedruns er morsomme for eksempel. Mange glitcher der jeg ikke ante om. Skriver bare ikke en artikkel om noen som cheater/glitcher seg gjennom en rekke spill. Selv om det tar lang tid så vil jeg heller høre om den personen som speedrunna alle uten å cheate. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Skriver bare ikke en artikkel om noen som cheater/glitcher seg gjennom en rekke spill. Selv om det tar lang tid så vil jeg heller høre om den personen som speedrunna alle uten å cheate. Det er ikke juks, da det er en del av hvordan spillet er kodet, med vilje eller ei. Det er ingen juksekoder involvert heller. Personlig vil jeg se hvem som klarer det raskest, og da kan man utnytte feil i spillet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Det er egne kategorier for glitchless. Alle får det de vil ha. Lenke til kommentar
Subsofa Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Lurer alltid på hva som er så imponerende med glitchruns. Med måten han beveget seg på i new vegas så kunne han like gjerne ha skrevet tcl i konsollen, det er da vel like fullt programmert inn i spillet som speedglitchen han brukte? 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Bethesda sine spill er kjedelige når det kommer til any%. Altfor enkelt å komme seg igjennom vegger og slikt, pluss at speedrunsa bare blir et eneste stort rot. Two Worlds speedrunnen på to minutter derimot, den er genial. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Lurer alltid på hva som er så imponerende med glitchruns. Med måten han beveget seg på i new vegas så kunne han like gjerne ha skrevet tcl i konsollen, det er da vel like fullt programmert inn i spillet som speedglitchen han brukte? Nå har ikke jeg innsikt i hvor vanskelig noe av det personen gjør i dette tilfellet, men i enkelte spill er glitchruns uhyret mye vanskeligere enn non-glitch runs, fordi enkelte glitches krever latterlig presisjon. Dog er det ikke alltid tilfelle selvfølgelig. Personlig synes jeg det er interessant med begge deler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå