Lautsprecher Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 eh...Jeg sitter med 5.03...er ikke det en nyere versjon enn 5.01 ? Så er dette en snart 6 måneder gammel tråd da. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fatta ingenting her. Vennligst drit i å gjennopplive så gamle tråder. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 eh...Jeg sitter med 5.03...er ikke det en nyere versjon enn 5.01 ? Hvis du ser på den første posten i denne thread'en: Post:#1 Skrevet: 15/12/2003 : 23:29 Så skjønner du at dette er en over halvt år gammel tråd. EOD. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 2.91 evig best... den er litt sein..... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Savner en skikkelig mp3 tagging greie i winamp jeg. Den er skikkelig dårlig. Den som har kommet i WMP9 er jo faktisk strålende bra. Eneste som er kjipt er det ikke er noe særlig mulighet til å rename filene som er tagget. Noen som vet hvordan dette funker i iTunes? Endret 3. juli 2004 av The Jackal Lenke til kommentar
durabit Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 WMP9 endrer mp3-filene dine uten at du har bedt den om det. Typisk Microsoft. Tar seg til rette. Bruk et dedikert taggeprogram til tagging. Jeg bruker selv mp3 tag studio. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 WMP9 endrer mp3-filene dine uten at du har bedt den om det. Typisk Microsoft. Tar seg til rette. Bruk et dedikert taggeprogram til tagging. Jeg bruker selv mp3 tag studio. Det kan du velge i instillinger om du mener at filene renames. Selve tagge funksjonen er ganske bra synes jeg. Men lurer fortsatt på hvordan i Tunes er på dette området... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå