lqpl Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 MusicMatch blir veldig tregt når samlingen blir stor, Prøv heller MediaMonkey ! Den er gratis, bruker LAME mp3 dekoder, ripper CD, ordner tag mm. Anbefales lqpl Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 skins for winamp 2 og 3 skal funke i winamp5 Dersom du ikke har filene dine riktig tagget, men har riktige navn på mapper fjerner du krysset ved "use id3 tag if present" under album naming (i albumlist options) får fortsatt ikke tv til å fungere, radio fungerer fint Nå har jeg lett og lett, men finner ikke et eneste sted hvor jeg kan krysse av for noe slikt. Finner ikke Albumlist i Options engan. Kan du forklare bedre? Gjerne med screenshot! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvor har det blitt av Winamp 4 da? Har ikke fulgt så nøye med, men kan ikke huske å ha hørt noe om 4'ern. Har de bare gått rett på 5? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nå har jeg lett og lett, men finner ikke et eneste sted hvor jeg kan krysse av for noe slikt. Finner ikke Albumlist i Options engan. Kan du forklare bedre? Gjerne med screenshot! høyreklikk på winamp og velg library, der har du nett-tv og radio (gjelder også winamp 2.95 som jeg bruker nå) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Imponert av Winamp5, skal kjøre den et par uker nå. Kansje den er en verdig etterfølger etter 2.6? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ingenting får meg vekk fra Winamp 2. Prøvde såvidt Winamp3 og Musicmatch en gang, but I'm never going back. Jeg vil ikke ha cd-brenning, ripping, DVD-avspiller og faenskap. Alt jeg vil ha er et lite program som kan spille musikken min. Jeg er kanskje et enkelt menneske. kanskje det, men det er mange av oss! det er jo en grunn til at folk sverger til Winamp 2.xx serien Endret 16. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har Winamp 5 nå. Liker det veldig bra. Bruker det orginale skinnet. Ikke det 'modern' som det heter, det blir for klompete Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 dere vet at tallet 4 på japansk skal bety døden eller noe sånn Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvorfor støtter ikke winamp 5 , 5.1 lyd ? Media player klarer 5.1 fint Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvorfor støtter ikke winamp 5 , 5.1 lyd ? Media player klarer 5.1 fint 5.1 lyd? mener du sånn liksom surround dolby pro logic? eller lyd i alle høytalerene? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tja. Ser greit ut. Skifta til "classic"-skin, og da gikk den fra å bruke 9MB RAM til å bruke litt over 2MB... Med "fluffy"-standard-skinnet, brukte også biblioteket godt over 30MB RAM! Groteskt! (Og jeg bruker det ikke uansett. Stapper all musikken i lista, og leter fram låter ved å trykke J...) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvorfor støtter ikke winamp 5 , 5.1 lyd ? Media player klarer 5.1 fint 5.1 lyd? mener du sånn liksom surround dolby pro logic? eller lyd i alle høytalerene? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har 5 høytalere + subwoofer , men i winamp 5 får jeg bare lyd i 2 høytalere og ikke noe i suben, men i Media player har jeg lyd i alle innkludert suben Endret 16. desember 2003 av cbcb Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Stereo er vel ment for å være stereo..? (Finnes det ikke plugins for å kjøre ut lyd på alle? Kan minnes at jeg har benyttet meg av noe sånt en gang...) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det finnes noe som enkelt gjør at du får lyd i alle høytalere... det har også vært oppe på forumet her... så enten gjør et søk her eller gå på WinAmp Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bah! Shitty thing.. spiller en og en halv låt før jævelskapet fryser. Nope, 2.91 er og blir best for meg. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bah! Shitty thing.. spiller en og en halv låt før jævelskapet fryser. Nope, 2.91 er og blir best for meg. Da liker du vel Windows 95 også du da? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Cornel, du har vel opplevd en eller annen gang at nyeste versjon ikke betyr beste? (og spesielt subjektivt sett) nyeste tilfelle av dette jeg har vært bort i var nero 6.xxx update for en måneds tid siden, plutselig gikk det ikke an å overbrenne cder nyeste dc++ er er mindre stabil enn 0.301 hos meg osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå