Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Misforstått for en homofil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 18 år som ofte blir kalt for homo. Dette er (tror jeg) fordi jeg er så snill og omtenksom, og fordi jeg kan leke med små barn, og syns det er ganske morsomt. Jeg er virkelg ikkje som alle andre gutter på min alder, heller ikke slik «normalen» for gutter skal vere.

Jeg har noen episoder der folk, etter bare noen minutter, begynner å tro at jeg er homofil på grunn av måten jeg er på

Så, spørsmålet mitt er: hvordan hindrer jeg at folk tror at jeg er homofil UTEN at jeg endrer personligheten min?

Er det andre som sliter med det samme?

Anonymous poster hash: d2d38...259

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en venn som ikke nødvendigvis sliter eller opplever det ofte, men som jeg vet er feilaktig tatt for å være homofil minst én gang. Jeg vil tro at han kan mistenkes for å være det fordi han er litt eksentrisk, har en litt feminin fremferd og toneleie, er kanskje litt overdrevent entusiastisk over hva enn som foregår og har en høy, lys latter som aldri er langt unna. Altså ikke nødvendigvis dårlige egenskaper.

Jeg vet ikke om er noe av det samme med deg, men det er synd hvis du føler at du må endre væremåten din for ikke å bli plassert i en kategori du ikke hører til i. Det er jo alle de som er forutinntatte og lener seg på stereotypier som driter seg ut. Og det er ikke tilrådelig å spille en rolle du ikke er komfortabel med heller. Det kan fort likne oppvisningen i følgende snutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du skriver selv at du er 18 år gammel og liker å leke med små barn å synes dette er veldig morsomt...  Det er muligens måten du selv omtaler deg som som kan fremheve deg som homo, og for guds skyld ikke det andre det kan virke som når man kommer i settingen fili...

Det kan være noe du sier også.. ikke bare det du gjør... :confused:

Edit:

Altså, voksene menn kan synes det er morro å leke med barna sine etc...

Men, det høres ikke så bra ut å si at man liker å leke med SMÅ barn... som et hovedtrekk av sine interesser..

Endret av Krozmar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...