Pimmen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Hei! Jeg har veldig lenge vurdert å bli Pilot, hovedsaklig helikopterpilot det kan jeg en del om og har fått vært med og jobbet med det men kan aldri slutte og få lærdom av dette her, så om noen har noe info om helikopterpilot yrket så bare fyr løs!, Men det jeg lagde denne tråden for er hvordan er det egentlig og være en så kalt Airline Pilot, jeg har lyst til og vite alt det negative og positive som kan komme fram i dette yrket!, det begynner bare og bli mer og mer fristende og bli en fly pilot, har booket en fly time på PFA i Sandefjord for og få en feel på hvordan dette virkelig er, så om noen har noe og komme med om dette så hadde det vært fint trenger all hjelp og info som jeg kan få!, er nå for tiden lærling i yrkessjåførfaget men får se om noen år om jeg blir værende her eller om jeg følger drømmen min . Lenke til kommentar
ozone Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Jeg har veldig lenge vurdert å bli Pilot Da er det på tide å få rævva i gir! Jo yngre man begynner, jo større fordel har man senere. Og kom deg til USA! Der går ting MYE fortere! Jeg hadde Private Pilot lappen i lommen 5 uker etter jeg begynte på flyskolen i Florida! Her i Norge går ting saaakte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå