GeirA2 Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Noen som har tips til å få tilgang til amerikanske og/eller britiske TV-kanaler, sånn noen lunde lovlig? Da tenker jeg å betale for abonnementet, men å overgå geo-blokkering med VPN. Jeg har prøvd å kjøpe abonnement hos flere amerikanske online leverandører (eks Fubo), men det stopper alltid etter utfylling av kredittkort-opplysninger, da det virker som de krever kort med postnr som stemmer med området man "liksom bor". Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Og det er du overrasket over ? Dette har med rettigheter å gjøre, og at USA kun vil gi amerikanske borgere tilgang til sine TV kanaler. Lenke til kommentar
GeirA2 Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2018 Og det er du overrasket over ? Dette har med rettigheter å gjøre, og at USA kun vil gi amerikanske borgere tilgang til sine TV kanaler. Nei, jeg er ikke overrasket og skjønner hvorfor. Men når Canal Digital plutselig fjerner kanaler jeg har sett på i flere år, så føler jeg at jeg har rett til å skaffe meg tilgang på andre måter, selv om det kan bli i gråsonen ;-) Hadde jeg kunnet bytte til Get, så hadde det ikke vært noe problem, men det er dessverre ikke mulig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Hvilke kanaler er det snakk om? Lenke til kommentar
GeirA2 Skrevet 3. august 2018 Forfatter Del Skrevet 3. august 2018 Hvilke kanaler er det snakk om? Food Network først og fremst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå