Gjest Slettet-PvDrvepBUr Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Hei. Jeg ønsker å bytte med noen min studie plass i UiB odontologi. Er det noen som skal studere i UiO odontologi og ønsker å bytte studie plassen sin fra UIO til UIB? Endret 2. desember 2018 av Uderzo gjenopprettet slettet førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Det er nok ikke mulig.. er mange som står på venteliste på de ulike skolene, så man kan ikke bare bytte seg i mellom. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Hei. Jeg ønsker å bytte med noen min studie plass i UiB odontologi. Er det noen som skal studere i UiO odontologi og ønsker å bytte studie plassen sin fra UIO til UIB? Det er dessverre ikke så enkelt, slik det var i gamle dager før internett var tilgjengelig for mannen i gata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PvDrvepBUr Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Det er dessverre ikke så enkelt, slik det var i gamle dager før internett var tilgjengelig for mannen i gata. Jeg snakket med universitet det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg