Cthulhu Dawn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva burde jeg velge, Home eller Pro? PC'n skal brukes til spilling, og småting som internett, film, LAN osv. Og kan noen forklare hva som er den vesentlige forskjellen? Trenger jeg Pro når jeg bare skal spille og sånt ? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal du bare spille og surfe og drive med basic stuff så er Home best. Pro er vel hvis du skal ha Remote Desktop, flere skjermer, drive med server og slikt. Er ikke store forskjellen, så prishoppet mellom de to utgavene er vel smør på flesk, eller bare symbolikk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal du bare spille og surfe og drive med basic stuff så er Home best. Pro er vel hvis du skal ha Remote Desktop, flere skjermer, drive med server og slikt. Er ikke store forskjellen, så prishoppet mellom de to utgavene er vel smør på flesk, eller bare symbolikk. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 OK. Tusen takk ! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg trodde eneste forskjellen på de ta var det remote-desktop greiene og at pro har blå "loade-strek" i stede for den grønne stygge som home har... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Se her. Her finner du det meste om Windowser Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg trodde eneste forskjellen på de ta var det remote-desktop greiene og at pro har blå "loade-strek" i stede for den grønne stygge som home har... Den grønne loade-streken var jo spy-ferdig da... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg kjører begge på forskjellige maskiner. Pro har langt flere kontormuligheter, som eksternt skrivebord, innebygget sikkerhetskopiering, helt andre muligheter for å sette tilganger på fil-nivå, bedre faksstøtte, helt andre servermuligheter o.s.v, men er tyngre å laste. Maskinen blir rett og slett tregere å starte opp, tildels mye tregere avhengig av maskinvare. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 yupp som nevnt har pro flere mulighet men det dreier seg mest om ting innen netverk og kontor som rettigheter etc så en home-versjon vil holde for de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå