Gå til innhold

Nå skal de store lage flere elbiler


Anbefalte innlegg

Tror mange bærer et lite hat mot Musk (noe som i mine øyne er forståelig på flere vis), også bærer det over på bilene/produktene. Samtidig som mange lager seg en stereotype på "Tesla-eiere", så blir det enda gøyere å komme med negativt. Tesla har blitt en sånn "kult å hate"-greie. Litt på lik linje som Android vs Apple.

Jepp, en opplever det konstant som Tesla eier, på veien, i kommentarfelt osv. Helt tragisk. Men, det finnes verre folk i verden, så en blir ikke akkurat overrasket...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg som eier M3 så har jeg faktisk måtte dra på noen ganger når Tesla-eiere ypper litt. Syns det er koselig jeg :)

 

Btw, jeg taper omtrent hver gang

Ja dette er jo normale guttestreker og gøy for alle parter. Men med trafikken mener jeg heller uvanlige oppførsler som jeg antar være relatert til bilvalg, blikk og skjellsord ved parkering som igjen havner innenfor samme antagelser.

 

Denne passer jo fint inn her nå:

https://electrek.co/2018/07/24/tesla-troll-short-doxxed-oil-industry-musk-calls-boss/

 

Latterlig flaut, håper han sparkes og presses ut av bransjen. Sannsynligvis får han vell en bedre stilling hos cock brødrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hatet mot Tesla er nok todelt.

Misunnelse er sterkere enn kjønnsdriften i Norge, og Tesla lager de eneste elbilene som folk misunner.

For de som er merkeslaver så river det i hjertet at deres merke ikke har biler som kan måle seg med Tesla. Det hjelper ikke om de har råd til å kjøpe en Tesla selv, når de er nødt til å være trofaste mot sine tyske merker.

For begge disse gruppene er det best om Tesla forsvinner, da får de fred med seg selv.

 

Edit: Jeg tror ikke at Tesla eller Musk er perfekt,og eier ikke en Tesla selv. Har lyst på en elbil, men ser ikke at vi har behov for å kjøpe en ny bil ennå.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

 

Men jeg trodde jo ingen ville ha elbil?

 

Kun de som tvinges til det, men det er etterhånden også blitt mange. 

 

Tesla i pengenød, kan vi lese, igjen igjen...  det går nok snart duken for musk og godt er det. 

De som ikke vil ha elbil skjønner ikke sitt eget beste . De som først har skjønt det kan ikke begripe at noen fortsatt kjøper nye fossiler som plutselig førles fullstendig utdaterte. Prøv et godt eksemplar av arten som vil du skjønne hva jeg mener ;-)

Lenke til kommentar

Denne passer jo fint inn her nå:

https://electrek.co/2018/07/24/tesla-troll-short-doxxed-oil-industry-musk-calls-boss/

 

Latterlig flaut, håper han sparkes og presses ut av bransjen. Sannsynligvis får han vell en bedre stilling hos cock brødrene.

Electrek er så pro-Musk at det er latterlig. De burde egentlig bytte navn til WeWorshipMusk. Litt ironisk at personen som avslørte han også er anonym. Fra et anonymt "troll" til et annet? Tipper Elon og fansen fikk nok av podcasten og alle analysene.

 

Montana Skeptic har for øvrig bidratt med en god del interessante analyser hos Seeking Alpha. Han har aldri lagt skjul på at jobber med forvaltning og shorter Tesla. Hvis han har angrepet folk på Twitter, så er det selvfølgelig uheldig, men det kan neppe være så ille som det Elon Musk byr på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Electrek er så pro-Musk at det er latterlig. De burde egentlig bytte navn til WeWorshipMusk. Litt ironisk at personen som avslørte han også er anonym. Fra et anonymt "troll" til et annet? Tipper Elon og fansen fikk nok av podcasten og alle analysene.

 

Montana Skeptic har for øvrig bidratt med en god del interessante analyser hos Seeking Alpha. Han har aldri lagt skjul på at jobber med forvaltning og shorter Tesla. Hvis han har angrepet folk på Twitter, så er det selvfølgelig uheldig, men det kan neppe være så ille som det Elon Musk byr på.

Om de er pro eller ikke så har han åpenbart drete på draget som de sier her hjemme. Ellers hadde han tatt det som en mann og beholdt kontoen og stått for det han mener.

 

Pyse, standard nettroll.

Lenke til kommentar

Jepp, en opplever det konstant som Tesla eier, på veien, i kommentarfelt osv. Helt tragisk. Men, det finnes verre folk i verden, så en blir ikke akkurat overrasket...

Tesla har vel overtatt for Audi og BMW på den fronten.

 

Spørs om det er noe verre enn for Lamborghini-eiere. De risikerer å få bilen trampet ned. Har lest om Ferrari-eiere som har blitt spyttet på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tesla har vel overtatt for Audi og BMW på den fronten.

 

Spørs om det er noe verre enn for Lamborghini-eiere. De risikerer å få bilen trampet ned. Har lest om Ferrari-eiere som har blitt spyttet på.

 

https://www.youtube.com/watch?v=77nc6xcngIU

Jeg opplevde å bli skviset inne av en trailer en gang, gikk bort og konfronterte han og spørte hva han holdt på med. Fyren klarte ikke komme med en forklaring eller verken en beklagelse. Noen folk er helt syke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de er pro eller ikke så har han åpenbart drete på draget som de sier her hjemme. Ellers hadde han tatt det som en mann og beholdt kontoen og stått for det han mener.

 

Pyse, standard nettroll.

Vi får se hva som skjer. Kanskje han gjenoppstår under sitt virkelige navn. Det er uansett en risikosport å utfordre Musk og Tesla-fansen på nettet. Musk har selv gått til angrep på flere, og de har ikke vært anonyme. Som ikke det er ille nok, så har fansen hans, som ofte er anonyme, fortsatt angrepet i ettertid. Ikke rart folk holder seg unna Twitter.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde å bli skviset inne av en trailer en gang, gikk bort og konfronterte han og spørte hva han holdt på med. Fyren klarte ikke komme med en forklaring eller verken en beklagelse. Noen folk er helt syke.

Ikke verre enn det syklister opplever, og de er mye mer utsatt. Har aldri forstått meg på road rage, egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke verre enn det syklister opplever, og de er mye mer utsatt. Har aldri forstått meg på road rage, egentlig.

Ja, helt greit å prøve å presse flere tonn mot en full bil.. han var ikke særlig tøff da jeg kom bort og sa ikke ett ord men nikket og neiet som en annen taper når jeg antydet til hvorfor han drev på med idiotskapen.

 

Forhåpentligvis var det siste gangen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hatet mot Tesla er nok todelt.

Misunnelse er sterkere enn kjønnsdriften i Norge, og Tesla lager de eneste elbilene som folk misunner.

For de som er merkeslaver så river det i hjertet at deres merke ikke har biler som kan måle seg med Tesla. Det hjelper ikke om de har råd til å kjøpe en Tesla selv, når de er nødt til å være trofaste mot sine tyske merker.

For begge disse gruppene er det best om Tesla forsvinner, da får de fred med seg selv.

 

Edit: Jeg tror ikke at Tesla eller Musk er perfekt,og eier ikke en Tesla selv. Har lyst på en elbil, men ser ikke at vi har behov for å kjøpe en ny bil ennå.

Misunnelse er ikke noe særnorsk fenomen, selv om vi liker å tro det.

 

Det er dog liten tvil om at mange misliker Tesla, men det må også sies at "hatet" ofte går begge veier. Dessverre. Blir litt som med iOS versus Android.

Lenke til kommentar

For de som bruker bare litt tid på riskvei 7 er misunnelse langt ned på listen over grunner til å mislike tesla eiere, de kjører jo verre enn postnord sine lastebilsjåfører.

 

redigert: finnes mange av denne sjåføren(humor er best når basert på virkeligheten) http://nyenyheter.com/2014/04/tesla-eier-forbannet-over-at-ingen-snur-seg-etter-ham-lengre/

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

For de som bruker bare litt tid på riskvei 7 er misunnelse langt ned på listen over grunner til å mislike tesla eiere, de kjører jo verre enn postnord sine lastebilsjåfører.

 

redigert: finnes mange av denne sjåføren(humor er best når basert på virkeligheten) http://nyenyheter.com/2014/04/tesla-eier-forbannet-over-at-ingen-snur-seg-etter-ham-lengre/

Haha, for en klovn. 

Tror Tesla eierne ofte føler seg litt bedre enn alle andre og at de fortjener å bli sett opp til. De fleste bryr seg nada om bil og ser ikke engang til siden. Andre tror misunnelse er grunnen. Jeg tror ingen av delene. Det er jo blitt en svært vanlig bil som alle slags mennesker har og det er ingen spesiell grunn for det annet enn at det er store, sikre og spreke biler. Det passer ikke alles behov eller ønsker og ikke alle liker å være så flashy som en del av de bilene er med plenty av gadgets som fjernstyrte dører, lysshow osv. Litt mye gimmicks for min del. Jeg er mer den trauste typen som setter pris på kvalitet og driftssikkerhet over jåleting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...