AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Hei. Var på byen på lørdag. Snakket litt med en jente, og fikk telefonnummeret hennes. Under samtalen på byen foreslo hun at vi tok en kaffe en dag. Måtte etterhvert gå, og fikk ikke sagt hade på en ordentlig måte. Sendte melding klokken 6 dagen etter hvor jeg fortalte hvem jeg var, spurte om vi skulle ta den kaffen vi snakket om og kom med to aktuelle dager. Enda ikke fått svar, og lurer på om dette er noen som spiller hard to get, eller om hun rett og slett ikke er interessert. Er det innafor å sende en humoristisk melding nr2, eventuelt ringe? Når er det innafor? Anonymous poster hash: 92c45...09c Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Eg har litt sansen for at du berre skal ringe henne. Då kan du få henne til å gi deg eit direkte svar. Dersom ho likevel ikkje er interessert så får ho gi beskjed om det. Og dersom det er feil telefonnummer så finner du også ut av det. Og dersom ho hadde tenkt å ghoste deg så synes eg det heilt på sin plass å "plage" henne med telefonoppringing til å forstår at voksne folk med normal folkeskikk svarar på tekstmeldingar med direkte spørmål, også når svaret frå henne er nei. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ikke bli i lag med henne på grunnlag av at dere var på byen samtidig og at dere har kjønnsorgan. Vær så snill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712341234 Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Kommer til å se an ut dagen og ringe evt legge igjen beskjed på svarer i morgen. Hvis ingen svar er hun ute av bildet. Takk for tips! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ikke bli i lag med henne på grunnlag av at dere var på byen samtidig og at dere har kjønnsorgan. Vær så snill. De fleste som blir kjærester blir jo kjærester fordi de nettopp har vært på samme sted med kjønnsorganene sine. 7 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 De fleste som blir kjærester blir jo kjærester fordi de nettopp har vært på samme sted med kjønnsorganene sine. Hehe! Og ts; selv spyr jeg av folk som går rundt grøten og driver med renkespill. At hun ikke svarer raskt på en melding tolker jeg som et svært dårlig tegn. Er det et kvinnfolk med hensikt lar være å svare for å spille på taktikk så antyder det for meg en såpass tom hjerne at personlig hadde jeg ikke hatt interesse for å involvere meg. Da snakker vi antagelig om en svært overfladisk og egoistisk person. I beste fall tyder det på en person som er såpass vant til mange beilere at hun ikke lett blir følelsesmessig involvert i én. Det sagt så er kjærlighet verdt å forfølge så om du vil ta sjansen så ring. Da får du i det minste et klart svar uansett såsant du klarer å styre samtalen dit du vil uten å la henne manøvrere deg inn i en fan klubb med de andre ståkukene. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvordan gikk dette? Liker faktisk idéen til The Avatar om å ringe. Når jeg fikk mitt første telefonnummer som 18-åring ringte jeg faktisk og inviterte henne med ut. Den gang var melding mindre vanlig. Men det er stort sett positivt å skille seg ut. Generelt vil jeg si at telefonnummer du får på byen når promille er involvert typisk er lite solide. Ikke bare det, men for min del har ofte de numrene jeg trodde ville være mindre pålitelige gitt bedre respons enn de numrene hvor til og med jenta tilbød seg nummeret og foreslo et møte. Jeg tenker at mange jenter er interessert i bekreftelsen og kanskje til og med mener alvor der og da, men når alkoholen er ute av blodet og dagen-derpå kommer, så er du enten glemt eller de er i en helt annen sinnsstemning. Kvinner er jo høyst emosjonelle vesen. Også generelt, men litt for sent nå, men jeg synes ikke det er lurt å skrive for mye på første melding. Hold meldinger korte og konsise. Når du har oppnådd kontakt, så gå gjerne rett på sak og avtal et møte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå