Langballen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Sliter med at når planken er av over en liten stund, så begynner WIFI-lampen på baksiden å blinke pulserende og da får man ikke bruke planken på normal måte uten å dra ut og inn strømmen. Den nekter altså å gå på ved bruk av kontroll eller om TVen slås på. Får dog til å bruke den via WIFI på telefon når dette skjer, men det er det eneste. Ser at det er noen andre som har hatt lignende problem ved et raskt Google-søk, men fant ikke noe skikkelig svar. Prøvd å bytte ut HDMI med Optisk, uten hell. Takk for svar på forhånd! 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Det å måtte dra ut strømkabel høres ut som en produktfeil. Dvs bruk garanti om du har det. Har opplevd samme med spiller, og jeg tror det er mer issue om du ikke har produkt med pluggbar strømkabel og god offswitch.... Men jeg vet ikke. Enkelte produkter har solid avknapp som kutter strøm med engang, andre har ikke.. Lenke til kommentar
Thomas Novak Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Sliter med det samme problemet. Har du funnet ut om det er feil på produktet? Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Sendte inn igjen produktet som Gouldfan anbefalte, men ikke hørt noe siden. Den skulle visst på service. Skal oppdatere deg, hvis jeg husker det! Regner med du burde det samme!, for øvrig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) Sendte inn igjen produktet som Gouldfan anbefalte, men ikke hørt noe siden. Den skulle visst på service. Skal oppdatere deg, hvis jeg husker det! Regner med du burde det samme!, for øvrig. Prøv å finn ut hvilken service verksted de bruker. CDON gav meg navnet på deres service værksted. Det var Skandinaviske InfoCare, de var fantastiske. En uke og jeg fikk splitter ny spiller, gamle var et og ca et halvt år gammel. InfoCare hadde en side jeg kunne gå inn å se akkurat hva de drev med, oppdatert. Spilleren er på lager, spiller sendes til operatør, spilleren feil testes, spilleren er kreditert og kunde skal ha ny spiller. ? Dette viser at netthandel banker Elkjøp. Endret 24. august 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
cybizagiz Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Hei. Har akkurat samme feil på min lydplanke. Fant dere en løsning på dette eller måtte planken sendes inn ? Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Hei. Har akkurat samme feil på min lydplanke. Fant dere en løsning på dette eller måtte planken sendes inn ? Jeg måtte sende den inn, og etter mye masing via mail, så fikk jeg pengene igjen. Lenke til kommentar
fototor Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Hiver meg på denne tråden, ettersom jeg har tilsvarende problem med min Klipsch RSB-8. Lyden er fantastisk, og i starten var det eneste problemet at planken restartet seg selv etter ca 30-60 minutter med spilling av musikk over WiFi. Sendte den inn på service, men da jeg fikk den i retur var problemet fremdeles der men enda verre. Nå slår planken seg av etter bare noen få minutter med TV titting. Jeg mistenker at det er en form for 'thermal shut down', at den går varm rett og slett. Sendte den igjen tilbake til CDON, som lover at Klipsch skal 'ta den inn'. Håper de vil sende meg en tilsvarende planke som fungerer, men det går veldig tregt med de. Har samtidig hatt kontakt med Klipsch kundeservice som egentlig ikke hadde så mye annet å anbefale enn å returnere den på garantien. Gir en lyd når jeg vet mer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Hiver meg på denne tråden, ettersom jeg har tilsvarende problem med min Klipsch RSB-8. Lyden er fantastisk, og i starten var det eneste problemet at planken restartet seg selv etter ca 30-60 minutter med spilling av musikk over WiFi. Sendte den inn på service, men da jeg fikk den i retur var problemet fremdeles der men enda verre. Nå slår planken seg av etter bare noen få minutter med TV titting. Jeg mistenker at det er en form for 'thermal shut down', at den går varm rett og slett. Sendte den igjen tilbake til CDON, som lover at Klipsch skal 'ta den inn'. Håper de vil sende meg en tilsvarende planke som fungerer, men det går veldig tregt med de. Har samtidig hatt kontakt med Klipsch kundeservice som egentlig ikke hadde så mye annet å anbefale enn å returnere den på garantien. Gir en lyd når jeg vet mer. CDON var glimrende mot meg, fikk ny spiller etter en uke. Endret 17. desember 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
fototor Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Da har jeg etter 10 uker fått lydplanken tilbake fra CDON. På denne tiden har de da altså 'oppdatert firmware' og 'testet OK'. Har kjørt 4 tester nå og dessverre holder den bare 65-80 minutter før den slår seg av. Lydplanken returneres nå for 3. gang. Oppdatering: CDON har innsett at lydplanken ikke lar seg reparere og hever kjøpet. De sender ikke ny lydplanke ettersom den har gått ut av sortiment. Endret 25. mars 2019 av fototor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå