Gå til innhold

Butikker påstår de oppdaterer prisene sine en til to ganger i året, LØGN!

8DX8QO0Y

Anbefalte innlegg

Meg bekjent er det kun alkohol som har begrensninger på hvor ofte prisene kan endres på et enkelt produkt. I praksis tror jeg det er mulighet for to prisendringer i løpet av året. Det er også eneste varegruppe (sammen med tobakk?) som det ikke er lov å selge med tap.

Den var god. Jeg vil påstå at majoriteten av de som påstår at de er i en "1%" gruppe, her antar jeg at idiot er en referanse til intelligens, aldri ville funnet på å uttale seg på en slik måte.

Å i det hele tatt påstå at 99% av butikkunder er idioter er ganske tåpelig. Selvsagt vil alle gjøre idiotiske ting deler av tiden, noen få gjør idiotiske ting hele tiden. Din påstand er et godt eksempel på det første og sokner mot den andre.

Det var vel ikke jeg som nevnte 99% først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel ikke jeg som nevnte 99% først.

Den brukeren som tok opp 99% refererte til en spesifikk situasjon. Du kategorisk beskrev alle forbrukere, i daglighandel for å være presis, for å være idioter og at det var 1% som er unntaket (deg inkludert). Det er en vesensforskjell mellom de to utsagn og dermed ikke naturlig å se de to i sammenheng. Å ekstrapolere fra en gitt situasjon til alle situasjoner er mild sagt idiotisk og vil skjeldent ha noen verdi. Jeg skjønner ikke behovet for å komme med sånne utsagn.

Til slutt, hva har det med noe som helst om det var første eller andre (eller tiende) gang det ble nevnt. Det er fortsatt ikke sant og fortsetter å være et tåpelig utsagn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den brukeren som tok opp 99% refererte til en spesifikk situasjon. Du kategorisk beskrev alle forbrukere, i daglighandel for å være presis, for å være idioter og at det var 1% som er unntaket (deg inkludert). Det er en vesensforskjell mellom de to utsagn og dermed ikke naturlig å se de to i sammenheng. Å ekstrapolere fra en gitt situasjon til alle situasjoner er mild sagt idiotisk og vil skjeldent ha noen verdi. Jeg skjønner ikke behovet for å komme med sånne utsagn.

Til slutt, hva har det med noe som helst om det var første eller andre (eller tiende) gang det ble nevnt. Det er fortsatt ikke sant og fortsetter å være et tåpelig utsagn.

Ro deg ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...