Spaz Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Endelig er Winamp 5 sluppet ut i Final versjon : http://www.warp2search.net/modules.php?nam...order=0&thold=0 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Endelig er Winamp 5 sluppet ut i Final versjon : http://www.warp2search.net/modules.php?nam...order=0&thold=0 Wow*Laster ned nå* Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva har den å stille opp mot i forhold til RealOne og WMP? Bare lurer egentlig, hva er forskjellen, eller er det bare smak og behag. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hva har den å stille opp mot i forhold til RealOne og WMP? Bare lurer egentlig, hva er forskjellen, eller er det bare smak og behag. Mye mindre og raskere program. Ikke noe AD/Spyware (RealOne er fullt av det) Bra funksjonalitet. Enkelt å bruke. Bruker lite RAM osv. osv. Endret 15. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Får vel prøve dette vidunder programmer Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Får vel prøve dette vidunder programmer Er vel ikke akkurat et vidunderprogram, men det er den foretrukne medieavspilleren for veldig mange (meg inkludert). Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Bruker stort sett QCD, men man må jo teste ut WinAmp 5 også "The new winamp 5! So fine, we skipped a number!" Endret 16. desember 2003 av Guybrush Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ehm, når jeg legger til en enkelt fil fra media library til playlist blir ALLE sangene lagt til! Og, siden jeg ser at shoutcast nå funker fint, hvordan er det jeg connecter til serveren? (Har startet serverprogrammet og koblet WinAMP til den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå