f.HiTmAn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Få gratis og FORMAT C: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er sikkert en avtale du skriver under på, ellers er det jo mulig at BIOS ikke støtter BOOT (slått av) Jeg hadde klikka mongo, kan jo tydeligvis ikke spille på den greia der. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det står jo at brukeren må se reklamene, og gi tilbakemelding, så det finnes nok ingen lure triks. Kanskje et program som kjører i bakgrunnen og automatisk sende tilbakemeldinger når reklamene popper opp. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg om at noen vil ha noe sånt gratis. Et minste krav burde nå vært å få betalt for å bruke den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 det derre er ikke gratis! du gjør faktisk selskapet en tjeneste ved å gi dem detaljerte, sanksjonerte datamining resultater! fy fasan asså, en slik hadde jeg ikke mottatt om den så inneholdt en Athlon FX + Radeon 9800XT og 4GB ram... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Boote den fra en annen hd kanskje ? Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 tror du cs hadde gått pån ? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 tror du cs hadde gått pån ? Da det dukker opp reklame hvert 20 min?? neppe noe arti og spille da Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Reklame når man surfer står det. Vet ikke om det er kun surfing som er tillatt å gjøre på pc'en, ellers vil det ikke være reklame hvis man ikke surfer, så vidt jeg forstår det. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kunna fått en og sett om jeg greide å fjerne reklamen. Om jeg ikke hadde klart det så er det bare å sende i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå