Playmofetish Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg skal muligens sette sammen en billig og grei maskin for en kompis, kan sikkert tåle en 5-6k. Trenger ikke skjerm, og til den prisen kan jeg jo likesågodt fikse en barebone-maskin. Men så lurer jeg på om jeg trenger cpu-kjøler i tillegg til f.eks. en xp2500, i f.eks. en Shuttle SN45G Socket A. Synes jeg har hørt at shuttle kommer med egne cpu-kjøleribber koblet til kabinettvifta? Stemmer dette, og er det isåfall tilfelle for alle barebone-systemer, bare for shuttle-systemer eller bare enkelte modeller? Må jo isåfall tenke på plass til en egen cpu-kjøler vøtt... Takker for svar Lenke til kommentar
zarion Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 så vidt som min kjennskap strekker til, så følger det med egne kjøleribber og vifte skjit på shutl'er men for all del, jeg er ikke noe gluping når det gjelder barebone, så ikke stol på meg, men jeg tror da dette er rett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Shuttle har egen kjøleløsning, ja. Meget god, og relativt stillegående hvis man bruker programmet Speedfan. Shuttle kommer også med IDE-kabler, kuttet opp i strimler og flatpakket. Cpu, minne, harddisk og evt. skjermkort er det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå