Gå til innhold

headset/headphones!

Anbefalte innlegg

Jeg kan komme på to gode grunner til ikke å skrive denne posten her:

1. 100 poster fra før om emnet.

2. Dummt spørsmål! = siden jeg vet hva dere kommer til å svare...

Jeg skal ha meg nytt headset/headphones men hva burde jeg velge?

Jeg må ha mikrofon.

Headsettet skal ha grei/bra kvalitet.

Jeg skal bestille på komplett.no

Headsettet skal brukes til musikk og spill. Bruker ventrilo derfor mikrofon.

Hvilket headset på komplett burde jeg velge? Burde jeg velge Logitech Premium Stereo USB Headset 30 :devil: eller Sony Hodetelefon MDR-V700DJ :love: + en løs mikrofon?

Er det andre headset jeg burde se nærmere på? Har egentlig ikke lyst til å bruke over 1000 kroner men jeg kan strekke meg til 1300 m/mic.

Er sonys hodetelefoner verdt pengene i forhold til logitech sitt?

:xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har noen mening?

Neinei jeg kjøpte sony sit jeg :D

Hei.

Jeg har bare en ting og si, Sony sin MDR-V700DJ er noe av det beste jeg har hørt innen hodetelefoner. Bruker den kjøl til musikk og spillig, og den fungerer til alt mulig, en allround hodetelefon. kjøpte min for 1 år siden og den har ikke blitt på noen måter ødelagt eller skadet, MEGET STERK, og siden dette er en DJ hodeteleforn , så er den bygd for og overdøve musikken på ett diskotek mens du mixer en sang, altså, den spiller drit høyt uten att tonen svekker vekk og hvis du skal ha den på deg når du går ut, så er det bare til og skru på fult , forde den er så lukket slik att ingen lyd vil trenge seg ut.

AMBEFALES! :thumbup:

mdr-v700dj.jpg

Lenke til kommentar
kjøpte min for 1 år siden og den har ikke blitt på noen måter ødelagt eller skadet, MEGET STERK

*humre*

Sorry, klarer ikke å holde meg. Blir du overrasket over at et produkt holder i over 1 år? Har et par Sennheiser her, 11 år gammle og hyppig brukt. Like hele ;)

:D

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
kjøpte min for 1 år siden og den har ikke blitt på noen måter ødelagt eller skadet, MEGET STERK

*humre*

Sorry, klarer ikke å holde meg. Blir du overraket over at et produkt holder i over 1 år? Har et par sennheiser her, 11 år gammle og hyppig brukt. Like hele ;)

:D

Hehe, vell :roll:

Bruker de når jeg har DjSpille jobber og da får de en god omgang juling,

Det jeg mener er att de var meget slite sterk, menmen ;)

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Ingen som har noen mening?

Neinei jeg kjøpte sony sit jeg :D

Hei.

Jeg har bare en ting og si, Sony sin MDR-V700DJ er noe av det beste jeg har hørt innen hodetelefoner. Bruker den kjøl til musikk og spillig, og den fungerer til alt mulig, en allround hodetelefon. kjøpte min for 1 år siden og den har ikke blitt på noen måter ødelagt eller skadet, MEGET STERK, og siden dette er en DJ hodeteleforn , så er den bygd for og overdøve musikken på ett diskotek mens du mixer en sang, altså, den spiller drit høyt uten att tonen svekker vekk og hvis du skal ha den på deg når du går ut, så er det bare til og skru på fult , forde den er så lukket slik att ingen lyd vil trenge seg ut.

AMBEFALES! :thumbup:

mdr-v700dj.jpg

De er sinnsylkt gode *skratch skratch* Finnes en billigere versjon, ikke så stor forkjel fra V700Dj MDR-500 f.eks

Endret av Leetrune
Lenke til kommentar

Kjøpe selv Sennheiser HD280Pro fra www.headphone.com for en drøy uke siden, kom på 901 kr inkl. porto. ( Sto i manualen at en kunne ta kontakt med Sennheiser dealer og få montert på mic. )

Er meget fornøyd, anbefales på det sterkeste, Head-Fi Forumet er også å anbefale innen headphone fronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...