bokstavkjeks Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg er utdannet kjemiker med mastergrad i dette. Har nå lyst til å bytte karriere til IT og lurer da på hvilket lønnsnivå jeg kan forvente meg. Er det noen som har noen erfaring med dette eller som evt. jobber i HR som kan svare? Vil jeg ha en lavere startlønn uten relevant utdanning? Vil det ha noe å si at jeg har en mastergrad i et annet felt? Vil jeg øke saktere i lønn uten relevant utdanning? Takk for svar! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Hva slags kompetanse har du å bidra med på IT-feltet? Hva slags arbeidsoppgaver ser du for deg? Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 22. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2018 Hva slags kompetanse har du å bidra med på IT-feltet? Hva slags arbeidsoppgaver ser du for deg? Jeg har programmert på hobbybasis tidligere, samt tatt et kurs i Java på universitetet. Lærer meg Java på fritiden nå og leser til sertifisering i testing da jeg har hørt at det er et greit område å begynne i. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Gitt at du får en jobb tenker jeg at du starter som "nyutdannet", siden du ikke har noe særlig med erfaring. Broren min hadde startlønn på 515.000 da han begynte å jobbe fulltid etter studiene i fjor Lenke til kommentar
Visum Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Gitt at du får en jobb tenker jeg at du starter som "nyutdannet", siden du ikke har noe særlig med erfaring. Broren min hadde startlønn på 515.000 da han begynte å jobbe fulltid etter studiene i fjor 420k tenker jeg er riktig på dette tidspunktet for en som er ufaglært med ikke-relevant erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå