abcdefgh Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Hei For noen dager siden merket jeg en liten kul på venstre side av halsen. Det kan tenke seg at det er en hoven lymfekjertel, men jeg har aldri hatt hovne lymfekjertler før så det er vanskelig for meg å konkludere med det. For noen uker siden hadde jeg en infeksjon i en tann. Tannlegen ga meg en spesiell type munnskyllevann og jeg fikk også betennelsesdempende medisiner. Infeksjonen har nå gått over. Kulen er rett under kjeven min og ikke så langt under øret. Den er ikke øm/vond, er ca på størrelse med en ert og jeg kan tydelig kjenne den med hånden. Spørsmålet mitt er om dette er noe jeg burde beskymre meg for og oppsøke lege eller om jeg skal følge utsagnet "gjør det ikke vondt så går det over av seg selv". Jeg har svært helseangst og beskymrer meg veldig om dette. Akkurat nå er jeg i en situasjon hvor det ikke er så lett å oppsøke lege med det første, derfor spør jeg her. På forhånd tusen takk for svar. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Spørsmålet mitt er om dette er noe jeg burde beskymre meg for og oppsøke lege eller om jeg skal følge utsagnet "gjør det ikke vondt så går det over av seg selv". Følg heller utsagnet "kuler du ikke vet hva er, bør sjekkes ut av lege". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå