Gå til innhold

Skal WiFi Tale og VoLTE funke på Komplett Mobil (telenors nett) med LG LV30?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en LV30 og er helt avhengig av WiFi tale fordi jeg bor midt i sentrum av Mandal (så midt i som det går an), og jeg har elendig mobildekning der! :rofl: Nå må det sies at det er en betongkloss like i nærheten, og mange høyere bygninger, og jeg bor i første etasje. Men likevel... Uansett, jeg har brukt en Sony Xperia X Performance til jeg ble lei av den og bestilte en LG LV30. Men nå får jeg altså ikke den til å funke med verken WiFi tale eller VoLTE. Jeg har ikke menyene for det engang, etter å ha oppgradert den (OTA) til Oreo. Jeg testet den ikke før oppgraderingen (så ingen vits i å stikke SIM-kortet i en mobil med Nougat før den var oppdatert), så jeg vet ikke om det virket med det. Men er det noen som vet at dette faktisk fungerer? Kundeservice på Komplett er stengt i helga, og det står ikke noe om hvilke modeller de støtter der på nettsidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud... Ikke en eneste LG-mobil på lista, selv om jeg vet at de funker med Wifi tale i mange andre land! Blant annet USA og India (!) støttes det.Totalt håpløst! Her har jeg kastet bor 5-6 timer på å få til noe som faktisk ikke går an å få til!

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte ny mobil, valgte jeg Nokia3.

Da jeg fikk nye høreapparat, så var de programerbare fra mobil - men ikke Nokia 3. Og sånn gikk no dagan - inntil jeg fikk melding som fortalte meg at siste oppgradering, gjort, inneholder, eller er kompatibel med appen som gir meg kontroll over mine høreapparat.

Sjekk om med LG om de har intensjoner om å gjøre "norske" mobiler Wifi Talkable.

Endret av ChiaroScuro
Lenke til kommentar

Vel, siden de ikke har gjort noe på to år (ingen LG-mobiler av dem som har fungert med Wifi Tale i utlandet har gjort det her), tviler jeg. Så jeg får vel heller gå tilbake til "The Evil Empire" etter tre år på andre greier og kjøpe en S8, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...