AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Som tittelen sier. Vurderer å spørre om hun vil være med på en båttur, da jeg har en liten båt. Evt. ha med litt champagne og bli bedre kjent, eller blir det overfladisk? Anonymous poster hash: e0c77...d03 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Skal dere fyllekjøre i båten? Det er uansvarlig. 7 Lenke til kommentar
Wwe12 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Skal dere fyllekjøre i båten? Det er uansvarlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2018 Skal dere fyllekjøre i båten? Det er uansvarlig. Anonymous poster hash: e0c77...d03 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Skal dere fyllekjøre i båten? Det er uansvarlig. Grensa i Norge og på båt er vel 0,8 i promille. Så du skal vel få i deg et par glass før du havner der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Dropp alkoholen. Mye bedre å bli kjent uten. Ta med deg daten på noe du liker å gjøre og ønsker å introdusere henne for 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Er det første daten? Det er jo veldig personlig og avhenger helt på det som person - men i min mening er det smarteste trekket å finne på noe ukomplisert som ikke legger romantisk press på noen av dere. For alt dere vet så blir det ikke noe kjemi under daten og da er det greit å velge noe enkelt. Jeg hadde selv måtte vært rimelig sikker på at kjemien skulle klaffe om jeg skulle velge en intim første date. Filmkveld hjemme, middag, dra på kafé osv legger for mye press på begge to. Man blir for fokusert på situasjonen man er i og det blir vanskelig å få samtalen til å flyte naturlig. Alle er selvfølgelig ikke like og en date bør reflektere minst en av dere og samtidig krysser man fingrene for ar det er av interesse for den andre personen også. Selv hadde jeg hund før så jeg tok alle dates med på forskjellige offentlige turstier. Det trenger ikke å vare så lenge at dere sliter hverandre ut (sånn mentalt sett) og for skulle du ha hund så er det en automatisk icebreaker og et enkelt emne for begge to å lande på. Samtidig er det somregel andre mennesker rundt og det er betryggende for dama - jeg ble gjort oppmerksom på dette fra en av mine dater da hun ikke følte seg komfortabel med å møte en, i vårt tilfelle, ukjent alene i skauen Funker ikke daten så er det bare å velge en kortere rute. Funker det veldig bra så går dere til dere er slitne. Vanligvis når jeg var på første date så var det ca en time med tur. Når jeg traff samboeren og mor til mine barn ble vi gående i mange timer uten at vi merket at tiden gikk og det ble to slitne hunder på kvelden. Til date nummer to pleide jeg å velge noe mer intimt. Middag hos meg eller henne og kanskje en film eller noen øl. Date nummer tre, om det kommer så langt er for pulings Men det viktigste er at du velger noe som passer for deg og som du tror hun vil være komfortabel med. Kafē, for eksempel er en dårlig setting for meg. Jeg har aldri funnet på å gå på kafé i hele mitt liv og det finnes ikke naturlig for meg å omgås andre på en slik plass. For andre er det der de går når de skal være med venner og en fullstendig komfortabel scene for dem å sosialisere med. Det høres ut som en koselig date å dra på sjøen men med mindre du allerede vet at denne er en interesse hun også deler med deg så ville jeg ventet til noen dates down the line - iallefall siden peter madsen Lenke til kommentar
Wwe12 Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Er det første daten? Det er jo veldig personlig og avhenger helt på det som person - men i min mening er det smarteste trekket å finne på noe ukomplisert som ikke legger romantisk press på noen av dere. For alt dere vet så blir det ikke noe kjemi under daten og da er det greit å velge noe enkelt. Jeg hadde selv måtte vært rimelig sikker på at kjemien skulle klaffe om jeg skulle velge en intim første date. Filmkveld hjemme, middag, dra på kafé osv legger for mye press på begge to. Man blir for fokusert på situasjonen man er i og det blir vanskelig å få samtalen til å flyte naturlig. Alle er selvfølgelig ikke like og en date bør reflektere minst en av dere og samtidig krysser man fingrene for ar det er av interesse for den andre personen også. Selv hadde jeg hund før så jeg tok alle dates med på forskjellige offentlige turstier. Det trenger ikke å vare så lenge at dere sliter hverandre ut (sånn mentalt sett) og for skulle du ha hund så er det en automatisk icebreaker og et enkelt emne for begge to å lande på. Samtidig er det somregel andre mennesker rundt og det er betryggende for dama - jeg ble gjort oppmerksom på dette fra en av mine dater da hun ikke følte seg komfortabel med å møte en, i vårt tilfelle, ukjent alene i skauen Funker ikke daten så er det bare å velge en kortere rute. Funker det veldig bra så går dere til dere er slitne. Vanligvis når jeg var på første date så var det ca en time med tur. Når jeg traff samboeren og mor til mine barn ble vi gående i mange timer uten at vi merket at tiden gikk og det ble to slitne hunder på kvelden. Til date nummer to pleide jeg å velge noe mer intimt. Middag hos meg eller henne og kanskje en film eller noen øl. Date nummer tre, om det kommer så langt er for pulings Men det viktigste er at du velger noe som passer for deg og som du tror hun vil være komfortabel med. Kafē, for eksempel er en dårlig setting for meg. Jeg har aldri funnet på å gå på kafé i hele mitt liv og det finnes ikke naturlig for meg å omgås andre på en slik plass. For andre er det der de går når de skal være med venner og en fullstendig komfortabel scene for dem å sosialisere med. Det høres ut som en koselig date å dra på sjøen men med mindre du allerede vet at denne er en interesse hun også deler med deg så ville jeg ventet til noen dates down the line - iallefall siden peter madsen Takk for svar:) å ta med bikkja på tur høres aldeles ikke dumt ut. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Man kan finne mye rart på date. en gang jeg var på kinodate fant jeg en hundrelapp på gulvet. 6 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Dere kan mine bitcoins sammen. 2 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Flere gode forslag her. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men tenker det er litt høy klysefaktor å invitere med ut i "pappas båt" og by på champagne. Da hadde jeg heller invitert på fisketur og tatt med noen påsmurte rundstykker og to flasker pepsi. Det er så mange muligheter her. Har selv hatt grei suksess med både filmkveld hjemme, piknik i parken og pils på pub. En liten tur fungerer nok også fint. Så lenge du klarer å holde en grei samtale, så fungerer jo det aller meste hvis kjemien er der. Det kan være greit å ha noe å gjøre i starten. Så lag mat sammen ved filmkveld hjemme, ta med en kortstokk på piknik i parken eller dra på en pub hvor de har noe brettspill/dart ol. EDIT: Hvis dere skal til en park/pub o.l så synes jeg det er bedre å møtes et sted i nærheten å gå bort sammen. Da havner man liksom ikke rett i den kanskje litt kleine statiske situasjonen med en gang, men får liksom varmet opp litt. Endret 4. august 2018 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg tar alltid første "date" ute blant venner så hun skal føle seg trygg, da slipper man også sånne kleine øyeblikk. Grillfest, tur på Egon, konsert, sist gang dro vi å kjørte hjulbob i Lillehammer. Da får hun se hva slags folk jeg henger med og det er alltids noen jenter der hun kan skravle med. Etter et par glass utover kvelden så blir det alltid rotings. Da er man over kneika og neste gang drar man på date alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå