eiks Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Det finnes sikkert tråd om det.. Men fant ikke. Jeg har surround i stua, og i dag merket jeg plutselig at det kom lyse felt fra nederst i høyre hjørne på TVen og oppover i bilde. Hva kan jeg gjøre med dette? Høytaler står 20cm fra TVen. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Gammel bilderørs-TV og ikke magnetisk skjermet høyttaler? I såfall større avstand eller ny TV. 2 Lenke til kommentar
eiks Skrevet 21. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2018 Neida, Samsung ks7005. Ca 1 år gammel. Intono høytaler . Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) Trodde og dette var ett fenomen som tilhørte rørtv'er og magneter gitt. Sikker på at det er høytaleren som er syndern her da? Kan virke som du opplever light bleed. Endret 21. juli 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
eiks Skrevet 21. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2018 Neida, ikke sikker i det hele tatt.. Og det er bedre i dag. Men var skikkelig irriterende på en mørk serie i går.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 (endret) Endrer lyset/"feilen" seg hvis du flytter på høyttaleren? Endret 21. juli 2018 av Mr D 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg har en UE60KS7005 fra Samsung og denne har lightbleed på mørke bilder når det er mørkt i rommet. Det er sikkert dette du opplever. Her er et ekstremt tilfelle av lightbleed: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Tipper det er lightbleed du opplever ja. Har og ks7005 og med mørke bilder som har hvit tekst og lignende vil det vises veldig tydelig som i bildet over her. Er veldig irriterende på Forza 7 på xbox, da det loader med svart skjerm og ett lite symbol i høyre hjørne. Da får man skikkelig bleed over halve skjermen. Noen tver har mindre bleeding enn andre, men skal du unngå det helt må du skaffe deg Oled TV, som gjerne koster en del mer. Lenke til kommentar
eiks Skrevet 21. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2018 Aha! Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå