Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

prøver å spice sexlivet

Anbefalte innlegg

Har nettopp gått igjennom første året som førstegangs foreldre, Og det kan trygt sies at det har dabbet ekstremt mye av i form av sex. 

Vi har vell hatt et forhold der vi har "rushet" fort inn i ting kan man si, etter nyforelskelsen og vi flyttet sammen så fikk vi 2 hunder, deretter et par år senere fikk vi barn og her er vi nå

Nå sitter vi her litt sånn småfurt fordi vi aldri tok oss tid til å feks dra på ferie bare oss to osv og se litt, men men det er det og nå er nå

Så jeg har prøvd selv å prøve å steppe opp sexlivet. Slik det er nå resulterer det ofte i at jeg fingrer henne til hun kommer, deretter har vi noe vanlig sex til jeg kommer også ferdig... Vi syntes begge det er deilig og fruen har ikke sånn super trang for noe mer mener hun, men jeg ønsker at hun virkelig skal få føle en sterk orgasme og faktisk få litt lyst tilbake.. Alle mine tidligere faste sex partnere har slappet av og jeg har alltid fått damen til å få orgasmer i diverse stillinger og tilogmed squirting o.l

Mens fruen er litt mer konservativ og er heller typen som liker sex ute de veldig få gangene det går.. Typ 1 gang i året når vi er på hytta og har fest feks med venner og vi nakenbader.. Ellers syntes hun det bare blir dumt å "planlegge" en tur som vi begge vet er for å ha sex.

Så planlegging er turn off her i huset visstnok ^^

Jeg har sagt at hun kanskje burde prøve å fingre seg selv mens jeg tar henne i misjonær, men hun klarer det ikke og sier det er for distraherende.

Hva mer kan jeg gjøre? Jeg har introdusert leketøy som vibrator-penisringer osv osv men de ender opp med å bli brukt 2-3 ganger også mister hun piffen på det.. Så går vi tilbake til hva jeg føler blir som "pliktsex" fra hennes side.

Anonymous poster hash: a13fc...bae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også legge til at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til fruen seksuelt lenger.

Hun har en vennegjeng fra gammelt av.. Som nå er blitt til 4 par og vi treffes regelmessig på fester osv.

Og damene slår seg ofte sammen og ender opp med å snakke om sex

Og hver gang kommer det opp at min dame ikke får vaginal orgasme..Som hun selv sier altså og jeg quoter " Kommer dere? Oi..det gjør ikke jeg.. jeg klarer bare ikke "

og tuller folka lit med meg siden de skal liksom ha det at det er jeg som er problemet,, Men helt ærlig så har jeg bare lyst å si tilbake at hun er den eneste jeg ikke klarer det med.. Og jeg tror jeg vet hvorfor siden hun er usikker på seg selv og slapper ikke godt nok av.

Jeg har jo ikke lyst å sitte der å fronte at jeg har hatt sex med 20+ damer og alle har kommet hver gang.. Slik at plutselig det skal slå tilbake på meg og dama blir enda mer nervøs og lurer på hva som er galt med henne.. Så jeg føler meg skikkelig låst.. Jeg er ikke av typen som skryter av sexpartnere e.l  det er noe jeg mener er mellom de to/tre eller hvor enn mange som gjør det sammen er.

men men tar gjerne imot tips!

Anonymous poster hash: a13fc...bae
Lenke til kommentar

Er hun ikke interessert så er hun ikke interessert. Det høres ikke ut som om dette er noe problem for henne, så med mindre hun endrer innstilling er det ikke stort å gjøre.

Hvis du føler at noe mangler så må du få formidlet det til henne på en måte som gjør at hun skjønner hva det er og hva hun kan gjøre for å endre på det. Men hvis ditt mål er å tilfredsstille henne og hun er tilfredsstilt – hva er da problemet?

Lenke til kommentar

Noen kvinnfolk har bare veldig vanskelig foe å komme vaginalt. Sånn er det bare.

Min er også slik. Skal hun komme kun av "tradisjonelle" metoder må jeg fyre på med alt jeg har av krefter og er utslitt etter en time med full fittings.

Hun klarer heller ikke å få seg selv til å komme. (Hun er også en "konservativ" type - og antagelig verre enn din, siden hun også er ukomfortabel midt i skauen der ikke et menneske kan komme). bortsett fra at jeg kan komme hvor enn det skulle være behov for det!ho ho

Her er magic wand virkelig et magisk verktøy. Den er enkel for henne å bruke på seg selv og det tar sekunder å komme i kombinasjon med penetrering eller oral. Hun kommer normalt sett to ganger på et samleie uten at jeg trenger å svette.

Hun har levd et liv i frykt for sin egen kropp og hva andre synes om den. Hun hater kroppen sin selv om hun er dødsdeilig så jeg er overbevist om at alt ligger i hennes psyke. Hun er den første jenta jeg har vært med som aldri klarer å stresse helt ned.

Småbarn er også drepen på sexlivet.

Det er viktig at dere snakker om dette, at hun forstår at du venter på at det daglige livet roer seg litt og at du forstår at hun har foreløpig endret prioriteringer og fokus fanske kraftig.

Luois c.k sier det bra;

My children are killing my sexual identity and eating my dreams.

:)

Vi har også småbarn. Andre babyen på kort tid her i huset og vi gikk ifra tanker på swinging til tanker om "håper det blir en bj denne uka" på kort tid :p

Sålenge dere kommuniserer og får en kveld for dere selv i ny og ne så blir det nok bra igjen med tiden! *Fingers crossed* ;)

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Og hver gang kommer det opp at min dame ikke får vaginal orgasme..Som hun selv sier altså og jeg quoter " Kommer dere? Oi..det gjør ikke jeg.. jeg klarer bare ikke "

og tuller folka lit med meg siden de skal liksom ha det at det er jeg som er problemet,, Men helt ærlig så har jeg bare lyst å si tilbake at hun er den eneste jeg ikke klarer det med.. Og jeg tror jeg vet hvorfor siden hun er usikker på seg selv og slapper ikke godt nok av.

Akkurat dette hadde irritert meg. Jeg hadde spurt henne om hun selv tror det er tilfellet at du er "problemet", og hvis ikke så får hun pent stå opp for deg framfor vennene sine.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...