Gå til innhold

Særdeles lite gikk som planlagt da Blizzard oppdaterte World of Warcraft denne uken

Anbefalte innlegg

Gjerne oppgi kilden til BFA for 350,- for jeg finner den bare til 450.

Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da.

Har vel kjøpt 50 spill fra Kinguin uten problemer, men suit yourself
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel kjøpt 50 spill fra Kinguin uten problemer, men suit yourself

Da støtter du feil folk. Finnes tonnevis av artikler der ute på hvorfor g2a/kinguin og andre gråmarked keyshops er avrennet fra utedassen...

Endret av Zhylo
Lenke til kommentar

Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da.

Jallatjenester som g2a? Merkelig uttalelse. Har brukt disse i åresvis uten noe form for tull.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jallatjenester som g2a? Merkelig uttalelse. Har brukt disse i åresvis uten noe form for tull.

Kun merkelig for de som ikke har fått med seg at g2a er et gråmarked hvor det selges en del lisensnøkler som er "kjøpt" med stjålet kortnr. Løsningen til G2A er å kreve at DU som kunde må kjøpe med garanti for å unngå trøbbel (g2a shield). Uten denne garantien er du føkka hvis lisensnøkkelen (spillet) du kjøpte viste seg å stamme fra et tyveri.

Derfor er G2A en jalla tjeneste.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/spillogkonsoll/spill/pc-world-of-warcraft-expansion-battle-for-azeroth/1002977.12079/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

Denne varen er ikke lengre i salg

Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i vårt sortimentet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/spillogkonsoll/spill/pc-world-of-warcraft-expansion-battle-for-azeroth/1002977.12079/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

Ikke på lager

Kan kjøpes på Cdkeys for 273 kr,

'https://www.cdkeys.com/pc/games/world-of-warcraft-battle-for-azeroth-dlc-cd-key

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...