Eldrach Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Gjerne oppgi kilden til BFA for 350,- for jeg finner den bare til 450. Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da. Har vel kjøpt 50 spill fra Kinguin uten problemer, men suit yourself Lenke til kommentar
dbass Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Nope, BFA kommer jeg ikke til å kjøpe. Venter heller på Classic, da skal det games slik man gjorde i gamle dager! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Classic vil mest sansynlig kreve BFA Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Har vel kjøpt 50 spill fra Kinguin uten problemer, men suit yourself Da støtter du feil folk. Finnes tonnevis av artikler der ute på hvorfor g2a/kinguin og andre gråmarked keyshops er avrennet fra utedassen... Endret 24. juli 2018 av Zhylo Lenke til kommentar
Wormer Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Gjerne oppgi kilden til BFA for 350,- for jeg finner den bare til 450. Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da. Jallatjenester som g2a? Merkelig uttalelse. Har brukt disse i åresvis uten noe form for tull. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Jallatjenester som g2a? Merkelig uttalelse. Har brukt disse i åresvis uten noe form for tull. Kun merkelig for de som ikke har fått med seg at g2a er et gråmarked hvor det selges en del lisensnøkler som er "kjøpt" med stjålet kortnr. Løsningen til G2A er å kreve at DU som kunde må kjøpe med garanti for å unngå trøbbel (g2a shield). Uten denne garantien er du føkka hvis lisensnøkkelen (spillet) du kjøpte viste seg å stamme fra et tyveri. Derfor er G2A en jalla tjeneste. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Gjerne oppgi kilden til BFA for 350,- for jeg finner den bare til 450. Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/spillogkonsoll/spill/pc-world-of-warcraft-expansion-battle-for-azeroth/1002977.12079/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse Denne varen er ikke lengre i salg Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i vårt sortimentet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Denne varen er ikke lengre i salg Du har kommet til et produkt som ikke lenger finnes i vårt sortimentet. 3 måneder senere... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Gjerne oppgi kilden til BFA for 350,- for jeg finner den bare til 450. Bare for å strø salt i såret: Jallatjenester som g2a, livekort.no osv stoler jeg ikke på. Dustin har den til 350 med tar 99 i frakt. Så eh.. blir 450 på meg da. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/spillogkonsoll/spill/pc-world-of-warcraft-expansion-battle-for-azeroth/1002977.12079/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse Ikke på lager Kan kjøpes på Cdkeys for 273 kr, 'https://www.cdkeys.com/pc/games/world-of-warcraft-battle-for-azeroth-dlc-cd-key Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå