Gå til innhold

DVD spiller til stuebruk!


Anbefalte innlegg

Kjøp deg en Pioneer 656A. Suveren DVD spiller. Jeg har den på mitt hjemmekino anlegg og er strålende fornøyd. Invisterte i en god Scart kabel og har et suverent bilde. Kan ikke bli bedre på min Sony tv. Denne spillern er mye omtalt med bare god kritikk. Står på tur til å bytte ut min 29" Sony tv til Plasma eller Prosjektor.

Dersom du har tenkt til å investere i en prosjektor eller plasma var det kanskje litt lite gjennomtenkt å investere i en dcd-spiller uten HDMI-utgang og skalerer..

Har prøvd denne spillern på en prosjektor og brukte RGB utgangen. Fungerte utmerket. Nå skal det også sies at jeg invisterte i dette før jeg tenkte tanken på en prosjektor eller plasma. TV´n ble plutselig liten i forhold til lyden etter at jeg invisterte i Surround.

 

Kunne nok valgt en bedre DVD spiller til akkurat dette, men kan ikke se at dette blir noe problem. RGB utgangen fungerte som sakt veldig bra. Jeg kobler alt innom forsterkeren min før jeg igjen går ut til prosjektor eller plasma skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne nok valgt en bedre DVD spiller til akkurat dette, men kan ikke se at dette blir noe problem. RGB utgangen fungerte som sakt veldig bra. Jeg kobler alt innom forsterkeren min før jeg igjen går ut til prosjektor eller plasma skjermen.

Ja koble hele sulamitten via forsterkeren du, så får du enda et kvalitets-tap i rekken.

Lenke til kommentar
Kunne nok valgt en bedre DVD spiller til akkurat dette, men kan ikke se at dette blir noe problem. RGB utgangen fungerte som sakt veldig bra. Jeg kobler alt innom forsterkeren min før jeg igjen går ut til prosjektor eller plasma skjermen.

Ja koble hele sulamitten via forsterkeren du, så får du enda et kvalitets-tap i rekken.

Er du skikkelig imot denne Pioneer spilleren eller? Jeg inviterer deg til å komme hit å se om du kan se noen forskjell fra å gå direkte inn på Prosjektor eller via forsterkeren. Ingen forskjell. Ikke kom og si at RGB er dårlig. Det er faktiske det som blir den mest vanlige løsningen ute på hjemmekinomarkedet. Går jo mye i RGB-DVI/VGA Bildet ble bedre enn jeg kunne forestille meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...