^fmj Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Jeg har et gjestenettverkk: ASUS_Guest1 Koblet en PC til dette nettverket, av en eller annen grunn ble det lagt til to nettverk i listen ASUS_Guest1 og ASUS_Guest1 2. Når jeg velger "fjern" i listen over nettverk ser man at trykket blir registrert, men det skjer ingenting. netsh wlan delete profile name= som admin i cmd fungerte delvis. Fikk slettet ASUS_Guest1, men ikke ASUS_Guest1 2 får da beskjed om at dette nettverket ikke eksisterer, men det ligger i listen og det er ikke noe problem å koble til nettverket. Prøvde også ASUS_Guest1 enda en gang. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Mulig profilen har blitt korrupt/ødelagt av en eller annen grunn. Da ville jeg prøvd med reset av nettverk, da skal alle nettverk o.s.v bli slettet, og nettverk bli satt til standardverdier. evt kan du prøve å slette nettverket via regedit. Noen maskiner har 3dje part verktøy installert for nettverkskortet, som kan lage krøll med profilene. De fleste bærbare har vel det i standard oppsett. Men siden du kan slette den ene profilen, så er det antagelig en korrupt profil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå