Sampson Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Har tradisjonelt sett byttet VPN tilbyder hvert år, avhengig av hvilke 'deals' de har hatt. Nå virker det dog som om nesten samtlige av de store VPN tilbyderne er blitt glade i luredeals hvor de har 70-80% tilbud året rundt, og bare bytter ut 'sommerdeal, halloweendeal, påskedeal'- og så er det samme jævla tilbudet. Alle har nogenlunde samme tilbudet også. Kjenner det gir meg litt avsmak, har ikke lyst å støtte ordningen, men samtidig må jeg ha en VPN tjeneste som støtter P2P og med OK servere. Hva bruker dere? Lenke til kommentar
paul22 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg har ikke så stort behov for VPN, men bruker Windscribe gratis versjonen. Ved å bruke klienten og qbittorrent så støtter den P2P i gratisversjonen. Jeg har 25 GB gratis i mnd, og det holder for meg. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 NordVPN har en deal med studentkortet.no til 33$ i året. Vet ikke hvordan dette er prismessig ift de andre du har hatt... Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) ProtonVPN. Betaler ikkeno for jeg bruker den bare på mobilen. Når man bruker den bare på en enhet så er den gratis med nesten alle funksjoner. Endret 26. juli 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Disse bør man ikke velge: https://vpnleaks.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå