DoffeY Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kjører W2k Advanced Server.. Har nå satt inn et WLAN kort i denne pcen, men det som er dumt er at configprogrammet her ikke startes før en bruker har logget seg på.. Lurte derfor på om det var mulig og starte dette før en bruker logger seg på, slik at pcen kommer på nettverk uten at jeg må gå opp og logge på Blei kanskje litt rotete detta, men håper dere skjønner hva jeg mener.. -Kristoffer Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 skjønner ikke helt hva du mener, er det snakk om config programm som følger med kortet ?? men diktet på Telenor.no var artig Lenke til kommentar
rwu Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hvilket wlan-kort er det snakk om? de fleste wlan-kort i win2k starter opp før brukerpålogging... er kun config-programmet som starter etter innlogging... Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Nei.. funker ikke sånn.. Er et 54mbit siemens kort.. PCI Sånn det funker er at det blir "detekta" som et vanlig "tråd"-nettverkskort.. Også fikser config programmet slik at det blir connecta.. Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 MEN - Jeg fikk faktisk fiksa det... La til i Scheduled Tasks med "When the computer starts" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå