Serene Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Har et elektrolux kjøleskap der frysedelen er blitt ustabil, av og til begynner temperaturen å stige, tror det nå ligger på rundt -11 (skal vel ligge på -18) Har et display som viser varsellampe, uten at jeg klarer å finne årsaken. Noen som vet hva dette kan skyldes? Noe jeg kan reparere selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Er dette skap med 1 eller 2 kompressorer? Har du justering kun av kjøledelen, eller er det separat justering for fryser også? Lenke til kommentar
Serene Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Er dette skap med 1 eller 2 kompressorer? Har du justering kun av kjøledelen, eller er det separat justering for fryser også? Jeg kan justere digitalt kjøledel og frysedel separat. Er ikke så stiv på tekniske ting, men her er diagram av delene til dette kjøleskapet. Ser ut som en kompressor? https://www.ransomspares.co.uk/diagram/electrolux/fridges-freezers/575680/ena34933w%20(92503366100)/ Lenke til kommentar
Serene Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Ingen som vet? Temperaturen skal være rundt -18, men går ofte ned til -9, -11 og så opp igjen. Mitt kjøleskap gir en alarm hver gang dette skjer, så det er veldig slitsomt. Noen som vet hvorfor dette skjer? :/ Noe jeg kan bytte på kjøleskapet? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Har du masse is i fryseren? Dersom det er masse is på vegger vil ikke temperatur bli særlig stabil Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Er det et no-frost skap, slå det av og la det avrime et døgn. Er det IKKE et nofrost-skap, kan det være lekkasje i kjølesystemet. Electrolux sine nofrost skap har hatt mye problemer med avrimingen, så det kan være at fordamperen er nediset. Derfor kan du avrime det manuelt ved å slå det av og la døra stå oppe i et døgn og prøve igjen da. Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 På vårt side-by-side skap var kjølerista plassert under skapet. Den var også konstruert slik at den gikk i 3 lag. Det var nærmest umulig å få ut støvet derifra, uten bruk av trykkluft. Når denne er full av støv vil skapet bli for varmt. Men du har kanskje et kombi-skap? Uansett, er det ansamling av støv så få det fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå