Siverts Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Hei. Ble svindlet av en eller annen fra gjøvik ved navn ........ Skulle kjøpe en russe arrangement billett og betalte han 6000 kroner. I beskrivelsen i nettbanken stod det ....... Sendte inn en anmeldelse til politiet, men selvfølgelig henlagte de den selvom eg har bildebevis på alt vi snakket om og betalinger og alt, har kontonnummeret også (.........). Han blokkerte meg og vil ikke svare eller noe. Noen som har noe tips eller har blitt scammet av samme type? Noe eg kan gjøre?Takk på forhånd. Endret 19. juli 2018 av Uderzo Fjernet personopplysninger Lenke til kommentar
Alohomora Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Kunne ikke finne denne personen utenom på facebook. Hadde anbefalt å ringe banken så fort som mulig og forklare hva som har skjedd Lenke til kommentar
Siverts Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Kunne ikke finne denne personen utenom på facebook. Hadde anbefalt å ringe banken så fort som mulig og forklare hva som har skjedd Lenke til kommentar
Siverts Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Bor i bergen. Banken vet hvem det er men er imot loven å utgi privat personinformasjon, så får ikke vite hvor han bor eller lignende. Blir irritert på sånne mennesker som svindler. Lenke til kommentar
Alohomora Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Er en med samme navn i Hamar, er vel ganske nærme Gjøvik. Kan sende deg PM hvis du vil. Lenke til kommentar
Siverts Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Er en med samme navn i Hamar, er vel ganske nærme Gjøvik. Kan sende deg PM hvis du vil. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Kan du sende meg PM med navn? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Dyrt å være russ? Hvilke arrangementer for russ er det midt i skoleferien? Endret 19. juli 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Dyrt å være russ? Hvilke arrangementer for russ er det midt i skoleferien? Siden saken har rukket å bli henlagt av politiet er det vel ganske greit å anta at dette var for russetiden som var, Russ 2018? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) endte inn en anmeldelse til politiet, men selvfølgelig henlagte de den selvom eg har bildebevis på alt vi snakket om og betalinger og alt, har kontonnummeret også (.........). Han blokkerte meg og vil ikke svare eller noe. Noen som har noe tips eller har blitt scammet av samme type? Noe eg kan gjøre? Takk på forhånd. Tja ... din neste mulighet til å påvirke hvordan politiet oppfører seg kommer i 2021.https://no.wikipedia.org/wiki/Stortingsvalget_2021 Om du tar loven i egne hender vil du neppe få en henlagt sak ... Politiet liker ikke konkurranse. Endret 19. juli 2018 av Skatteflyktning 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Prøv heller å kontakte Forbrukertvistutvalget. Det er godt mulig de kan hjelpe deg med å få tilbake pengene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå