Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldersforkjell og andre utfordringer

Anbefalte innlegg

Så du har fått oneitis for ei gammal ufruktbar røy i en alder av 25. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt hun er utro eller ei, det er hennes problem ikke ditt. Men du har fortalt at du har følelser for henne etter å ha hengt sammen i noen timer? Herregud... jeg er oppriktig flau på dine vegne

Endret av coffeee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I denne tråden skjer det flere ting på en gang og jeg kan ikke la være å si noe om det. For det et par personer som har svart deg og som nærmest driver personlig sjikane mot deg som person og dømmer deg med uttalelser hatefult beskrevet. En må spørre seg hva det er med disse personene som får de så involvert i noe som egentlig er vanlig og dagligdags,  det skjer bare i det skjulte og en ser ikke alle de andre!

Ille er det at de til og med angriper henne på samme måte enda hun ikke engang er medlem av forumet!

Greit nok at dere begge er klar over at dere nå gjør noe som ikke er etisk riktig, men vi mennesker har falt for denne fristelsen siden tidenes morgen og dere er ikke alene. Saken er ikke noe mer enn en sak mellom dere to. Tabben var kanskje å poste tråden her og gjøre dere synlige for slike synsere.....?

Moralsk sett burde dere kanskje ikke involveres med hverandre, men noen ganger faller man bare og livet er dessverre ikke så perfekt at slikt alltid kan gjennomføres etter boka. 

Men om en ser litt nærmere på hva disse som dømmer dere egentlig gjør så har de først erklært seg som egnet og utvalgt til å påta seg ansvaret for å være moralens voktere. Videre skal de være dommer og bøddel i samme sak!

For å si det slik så har hverken du eller henne gjort noe som skrider mot norsk lov eller reglene til forumet og fortjener ikke å bli hengt ut på en slik måte. At samfunnet har uskrevne regler som vi alle skal prøve å følge betyr ikke at alle klarer dette 24/7. Men at noen føler at de har ansvar for å angripe med nedlatende personangrep på eget initiativ er ganske utrolig! Det blir jo å manipulere, intet annet....!

Og slik de uttaler seg så skulle en tro de aldri har gjort noe galt! Daahh!  Og som om alt er svart/hvitt til enhver anledning!?

Synd at slikt ikke blir redigert eller fjernet. Det er jo ikke så saklig akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...