kimmen12 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei, Jeg skulle starte pcen i dag, tok på en sagt.. Kom bare lyd i den ene høytalleren på headsettet.. Har prøvd å installere driverene på nytt, og den balangsen in Windows Mixeren.. Jeg har innebygd lydkort i hovedkortet.. Hovedkortet heter ; Msi kt6-Delta http://www.komhttp://www.komplett.no/k/ki....ID=&GrpID=&s=sr Noen som vet hva jeg skal gjøre? Venter Spent!!! ------------------------------------------------------- Poster denne mld her, for nesten ingen svarer når jeg poster på Lyd og det dere... Håper folk vil svare her ! -------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 jaha, Her var det mangen som ville hjelpe en stakkar! Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Først og fremst: har du sjekka at det ikke bare er dårlig kontakt i plugg/ledning til headsettet? Det er jo en typisk problemstilling mener jeg... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sikker på at pluggen står helt inn, hvis ikke kan du få lyd i bare den ene høyttaleren. Har du prøvd flere programmer på pc'en og ikke bare f.eks winamp. Prøv headsettet på noe annet, tv, diskman, mp3spiller, eller en annen lydkilde med minijack plugg. Kommer det ikke lyd da, så er det trolig defekt. Lever det inn der du kjøpte det om du har garanti, hvis ikke operer den selv for å se om du finner feilen. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har prøvd programmet jeg fikk med også... Jeg har testet headsettet på radioen min :S Lenke til kommentar
corky Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dette minner meg veldig mye om en feil en kunde rapporterte på et stereoanlegg(da jeg var utplassert på et serviceverksted på VK1 elektronikk) Kunden klaget over at lyden manglet i den enehøytaleren, jeg tok så fjernkontrollen til anlegget og endret på balansen...da funket begge høytalerne. Hvis jeg var deg ville jeg sjekke balansen for lyd på pc'en. (start, programmer, tilbehør, underholding, volumkontroll) Lenke til kommentar
corky Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Woops...så nettopp at du hadde sjekket dette. Sorry... Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er ikke sikker men skulle ikke dette ligge i "Lyd, lydkort, høyttalere, musikk". Er ikke godt og si, men sjekket om du har pluget i riktig 3,5 mm uttak. (Tror nok du har prøvd alle 3,5 mm uttakene men bare nevner det hvis du ikke har prøvd) Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Har fått d til no.. men pluggen kan ikke være helt inni .... bare halvveis Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har fått d til no.. men pluggen kan ikke være helt inni .... bare halvveis hvordan fikk du det til? Jeg har nemlig samme problemet, og nesten samme hovedkort. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 hvis du leser hva jeg skrev over... Du må ta pluggen til headsettet __HALV VEIS__ (kanskje feil skrevet)' PS; Det blir litt "lav" lyd... men det er bedre å ha i begge høytallerene enn en høytaller med høy lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå