FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal ha meg ny mp3 spiller, jeg er litt lei av den gamle Creative Muvo 64mb Men jeg likte Creative Muvo spillern veldig godt, spesielt siden den er USB, og veldig liten og lett, så jeg skal holde meg til Creative.. valget står mellom disse 2 creative muvo eller denne creative roumba Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg ville tatt Muvo NX. Les erfaringene her på hw.no(prisguiden). Få også med deg testen av rhomba hos hw.no(tester). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal ha meg ny mp3 spiller, jeg er litt lei av den gamle Creative Muvo 64mb Men jeg likte Creative Muvo spillern veldig godt, spesielt siden den er USB, og veldig liten og lett, så jeg skal holde meg til Creative.. valget står mellom disse 2 creative muvo eller denne creative roumba Usb er brukt i så og si alle tilfeller på flashbaserte mp3-spillere.Og De fleste er små og lette også. Tror jeg hadde gått for roumba-en.Rett og slett på grunn av magefølelsen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe, ok 1 sier Romba, og 1 sier NX Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ja Romba har jo radio da.. men lydforvregningen er opgitt høyere med 0,1% mens den er på 0,05% på muvo Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Kjøpte Creative NX jeg.. *post 400* Endret 16. desember 2003 av Earth657 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøpte Creative NX jeg.. *post 400* Hei Hvordan er lydkavliteten på spilleren om man skifter ut de medfølgene øreproppene(de skal visst være dårlige?),men noen bedre? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 god lydkvalitet med sportapro som jeg bruker Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, lyden var kjempe god! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, lyden var kjempe god! At lyden var kjempe god tviler jeg VELDIG sterkt på. I nesten alle tilfeller er de medfølegende øreproppene gode eller dårlig, nesten ingen medfølgende er veldig gode. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 SportaPro er ikke "propper". Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Skal ha meg ny mp3 spiller, jeg er litt lei av den gamle Creative Muvo 64mb Men jeg likte Creative Muvo spillern veldig godt, spesielt siden den er USB, og veldig liten og lett, så jeg skal holde meg til Creative.. valget står mellom disse 2 creative muvo eller denne creative roumba Har du tenkte på: 1) Cowon iAudio 300 2) Sony NW-MS70D 3) iRIver IFP-390T Endret 17. desember 2003 av skagenNYC Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, lyden var kjempe god! At lyden var kjempe god tviler jeg VELDIG sterkt på. I nesten alle tilfeller er de medfølegende øreproppene gode eller dårlig, nesten ingen medfølgende er veldig gode. Ja, bare tvil du.. det går ann at folk har egene ørepropper vet du! som jeg for eksempel.. fine sony ørepropper med god lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå